رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

تولد بابا

1394/10/8 14:43
نویسنده : رضوان
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز 7 دی شب تولد بابا بود

منم میخواستم سورپرایزش کنم..چون خودش تاریخ و فراموش کرده بود..از بس درگیر کار بود...

به تو هم نمیتونستم بگم..چون تو کوچولویی و دلتم کوچیکه طاقت نمیاوردی و به بابا میگفتی...

فقط مامی و خاله مهسا  و مامان جونت میدونستن...

شام دعوتشون کردم..اما مامان جونت گفت نمیتونم بیام...

خودمم عصر تو رو گذاشتم پیش بابا و تنهایی رفتم خیابون تا یه کیک خوشمزه بخرم...

خلاصه سر راه کیکو گذاشتم خونه مامی تا مامی و خاله مهسا شب بیارنش خونمون...

اما در ساعات اخر...یکی از خاله های بابا تو تلگرام تولد بابا را بهش تبریک گفت...

بابا با تعجب گفت مگه امروز چندمه؟؟

خلاصه من یکم ناراحت شدم که نقشم خراب شد...

اما خب ..بالاخره مامی و خاله مهسا اومدن...

و کلی عکس انداختیم و کیک خوردیم ...

خاله مهسا و مامی هم یه موناپاد کادوی تولد گرفته بودن...

تو عاشق مونوپادی و کلی ذوق کردی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
15 دی 94 15:15
ایشالله همین خوش باشید.