رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

19 دی- داستان اینروزا

1394/10/19 22:42
نویسنده : رضوان
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم

اینروزا خیلی معنی اسمها واست مهم شده...

اول از همه معنی اسم خودتو پرسیدی...

حالا همش میگی من جوانمردم....

بعد معنی اسم من و بابا و مامی و سامیار و...

و حالا معنی اسم هر کسیو که میبینی یا میشنوی...

یکی از سریالها اسم  یکی از بازیگراش مته هست...

تو هم گفتی ایکاش اسمم مته بود...

و بعد پرسیدی معنی مته چیه مامان؟؟

منم که میخواستم تو از اسم مته خوشت نیاد..

گفتم معنی خوبی نگم...

به همین خاطر گفتم...مته یعنی گل کاکتوس...

یهو چشمهای خوشگلت برقی زد و گفتی ...وااای چ معنی قشنگی...تعجب

حالا همش میگی دوست دارم اسمم گل کاکتوس باشه..یعنی همون مته...خسته

محبت

سه شنبه گذشته 15 دی..رفتیم خونه محیا جون دختر عموی من..

تو کلی با رایان بازی کردی...

البته بیشتر با سرسره رایان بازی کردی تا خودش...خندونک

امروزم که شنبه است...اخرین جلسه کلاس خلاقیتت برگزار شد و تو کلی ناراحتی که چرا کلاست تموم شده...خطا

اینم عکس امروزت...

بوس

تو باید باشی تا کم نیاورم...

باید باشی تا فراموش نکنم...

نفس کشیدن را... عشق را... زندگی را... بودن را...

تو باید باشی...

تا حریر نگاهت را بپیچم دور تنهایی دلم...

و دلگرم شوم...

باید باشی...

تا دلم آسمان را...پرواز را...  لمس کند...نفس بکشد...

برای همیشه باااش...محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ملیحه
13 بهمن 94 0:47
سلام عزیزم داریم یه گروه دوستانه توتلگرام بامامانای نی نی وبلاگی تشکیل میدیم اگه دوس داشتی تو نظرات خصوصی بهم اطلاع بده