رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

19 اسفند...اینروزا

1394/12/19 12:00
نویسنده : رضوان
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

پسرم چی بگم از شیطنتات....

12 اسفند دقیقا چهارشنبه گذشته...من داشتم فیلم میدیدم ..دیدم تو یکسره دست ب موهات میکشی و میگی خوبه؟؟

منم تعجب کردم اما چیز خاصی ندیدم...

خلاصه رفتم آشپزخونه داخل سینک یه تیکه مو دیدیم....

و با عجله اومدم تو هال و گفتم این موی کیه؟؟

بله اقا رادین ما هوس کرده بود یه تیکه از موی سرش را قیچی کنه...

یه قیچی کوچولو که مال خودتع همیشه تو جامدادیته و باهاش کاردستی درست میکنی...

و با همون این دسته گلو ب اب دادی...

توجه که کردم دیدیم یه تیکه از جلوی موهاتو قیچی زدی...اونم نزدیک عید و تولدت....خیلی ناراحت شدمعصبانی

اینم موی قیچی شدت....گریه

با حروف انگلیسی که برات خریدم..حسابی لغات جدید یاد گرفتی و مینویسی...

خودت علاقه داری...

اول فقط با اون حروف میتونستی اسمتو بنویسی با مداد واست سخت بود...

اما دیدم خودت داری تو دفترت تمرین نوشتن میکنی..فدای تو و پشتکارت عشقم...

ی شب که منو بابا حواسمون به تو نبود...

دیدم که رفتی اسمتو نوشتی بعد با قیچی دونه دونه جداشون کردی و چیدی کنار هم و بعد ما را صدا کردی و نشونمون دادی...فقط شانس اودری درسته قورتت ندادم...خندونک

نوشتن Rیکم واست سخته ..اینجا شبیه Pشده ....

فدای توبوس

یکروزم منو خاله مهسا تصمیم گرفتیم خونه مامی را بکنیم اتلیه و از تو و سامیار عکس بندازیم...

و

اول اسفند هم شما دو تا را بردیم آتلیه ...

بالاخره دیروز عکسهاتون اماده شد...

پسندها (2)

نظرات (2)

شهرزاد
19 اسفند 94 16:39
از دست این بچه های شیطون ! ببین موهای نازنینشو چه کرده ! ولی عکساشون خیلی خوب شده آفرین به مامانهای خلاق مخصوصا" اون که تو ماشینن عالیه راستی این روزای قبل عیدی به جای منم بگردید تو اراک به اراک بگو دلم براش خیلی تنگ شده خییییلی
biiitaaa
20 اسفند 94 20:44
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي