رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

21اسفند...دندان شیری

1394/12/21 16:56
نویسنده : رضوان
948 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

چند روزه که متوجه کج شدن دندون تو شدم...

حدودو یکهفته است...

اما خب پیش خودم فکر میکردم شاید دندونهای تختت داره درمیاد و فکت کوچیکه واسه همین فشار وارد کرده به دندون جلوییت...

تا اینکه امروز خاله مهسا گفت نگاه کن فاصله بین دندونهاش هست..فکر نکنم بخاطر کمبود جا،دندونش این شکلی شده...

گفتم شبیه دندونهایی که لق شدن...

اما خب الان خیلللی زوده...

چون دندونهای من 7 سالگی افتاده بود...

خاله مهسا یه دست ب دندونت زد و باذوق گفت لقه...

خلاصه اینقدرررر ذوقتو کردیم...

مباااارکت باشه گل همیشه بهارم...

 

یهو یاد این داستان قدیمی کتاب فارسی دوم ابتدایی افتادم...محبت

خدا را شکر مادر شدم...

چه حسی و چه مقامیست مادری که حتی زنده بودنت را بخاطر مادربودنت دوست داری...

دلخوش به وعده های شاید دروغین بهشت که جایزه مادر بودنت است...

بهشت من زندگی و آینده ی فرزندم است.

بهشت من بوی تن کودکم است.

بهشتی که گاه گاه غصه اش دردم می آورد.

اما وجودش ضربان قلبم شده...

خدایا...

فرزندم را در پناه خود حفظ کن و همیشه نور خود را در دلش روشن نگه دار...بوس

پسندها (2)

نظرات (0)