رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

2فروردین---باز بوی بهار و تداعی لحظه دیدار من و تو

1395/1/14 22:42
نویسنده : رضوان
369 بازدید
اشتراک گذاری

تو بهاری برای من

تو تحول زندگی مایی...

و تو همه ی خوبیهایی

همه ی همه!

این روزها فکر میکنم خوب تر از تو؛ خوب تر از اکنونم مگر هست...؟

و اینده ی روشن تو.....یادم می اورد ....خوبی دیگر را...

تو باشی همه چیز زیباست....دلبندم

نفس بکش...بوی نو ...اخ که چقدر این بوی نو را دوست دارم....

امروز تو 5 ساله شدی و ماههاست که تو واسه همچین روزی ،روز شماری میکردی...

مامان چند تا بخوابیم تولدم میشه؟؟

اما خب ما قرار شد جشن تولدتو روز 9 فروزدین با یکهفته تاخیر برگزار کنیم...

واسه اولین بار جشن تولدت خونه خودمون برگزار شد...

خدا را شکر....

شب قبل تولد...

رادین و بابا در حال انجام تزیینات

و اما روز تولد عشقم...

من شکل کیکتو از اونجایی که علاقه زیادی به بن تن داشتی میخواستم بن تن سفارش بدم...

کلی تو اینترنت گشتم و چند تا مدل پیدا کردم...

منتها وقتی به شیرینی فروشی نشون دادیم یا گفت نمیتونیم شکل عکس در بیاریم..یا اینکه یه عکس نشونم داد و گفت شبیه این میشه و افتضااااح بود...

منم شکل ساعت بن تن را نشونشون دادم و اونام گفتن میتونیم درستش کنیم..

این عکسی بود که از نت من سیو کرده بودم.

و کیکی که از روی اون واست درست کردن..دقیقا شبیهش شد و ما کلی ذوق کردیم...

دستشون درد نکنه....

مهمونای تولدتم حدود 10 نفر بودن...

بهراد و سپینود هم تو جشنت حضور داشتن...

عشقم و پسر خاله نفسش...

رادین و مامان دقیقا یه سن...

شب زیبای تولدت ...با وجود تو ؛ مثل همیشه بهترین شد...شبِ عشق شد و بهانه ای برای دوباره عاشق شدن.....و تنها دلیلش....تویی....

و عشقی که نــــــــــــام دیگر توست...

بمان بهار دلم...عشقم...برای همیشه سبز و عاشق.

عاشقتم....خدایم....بی انتها...تا ابدیت...که تو خدایی و من بنده ی حقیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
15 فروردین 95 18:00
تولدت مبارک آقا پسر مرد شدی دیگه ....رضوان جون با این عکس ثابت کردی که پسرت عین خودته ماشالا مو نمی زنه