رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

3 مهر--سلام پیش دبستانی

1395/7/6 16:27
نویسنده : رضوان
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

مبارکت باشه..اولین قدم در راه دانایی...

کیک خوشگل و خوشمزه مامان پز با تزیینات خاله مهربون...

و اما شنبه سوم مهر اولین روز مدرسه...

با روی خوش و گشاده بیدار شدی یکم صبحانه میل نمودی و به سمت مدرسه راه افتادیم...

اولین بار بود که با اون جمعیت از بچه ها مواجه میشدی...کلی پسر بچه تو صف کلاس مخصوص خودشون...

کلیم ورزش صبحگاهی کردین...

بعد هم رفتین داخل کلاس...

اون پسر میز جلویی تو سمت راست اسمش طاها..یه بچه بینهایت شیطون که همه از دستش آسی شدن...

همون روز اول تو رو توی حیاط مدرسه پرت کرد روی زمین و تو که بسختی گریه میکنی از دستش کلی گریه کردی...

خلاصه که من و چند تا از مامانها تا زنگ تفریح اولتون که ساعت نه و ربع بود موندیم و بعد رفتیم...

منکه توی خونه ایی که توش تو نبودی نمیتونستم پاهامو بزارم با اصرار خاله رفتم خونشون...

تا ساعت 11 و ربع که برگشتم مدرستون...زنگ تفریحتون بود ...منم گرم صحبت با یکی از مامانها بودم که یکهو صدای گریه تو اومدکه دوست گرامیت تو رو محکم کوبونده بود زمین...بخاطر اینکه بادنک زرد تو رو میخواست بزور واسه خودش کنه و تو همچین اجازه ایی بهش ندادی...

ساعت یازده و چهل و پنج دقیقه هم که کلاستون تعطیل شد...

فاصله خونمون تا مدرسه یا پارک باصفاس...

تو هم راه برگشت کلی اونجا بازی کردی بعد رفتیم خونه...

و اما اولین تکلیف مدرسه پسرم...

البته تو مدرسه انجام دادین...

اینم سورپرایز خاله معصومه...دوست خوب من...

عکس رادین در سایت اداره آموزش و پرورش استانمحبتممنون معصومه جون

بعدا نوشت:امروز که بابا از سر کار اومد تو با ذوق میگفتی بابا من تمام ادویه ام و خوردم😁😁منظور از ادویه...تغذیه بود...بوس

 

پا روی سینه من بگذار

روی شانه های من

بلند شو

بزرگ شو

از مادرت بزرگتر...

که تنها اگر اینگونه شوی

من...

مادری را تمام کرده ام...

                            هم قد اندیشه من نباش مادر

                            پله پله از اندیشه من بالاتر برو

                            بگذار روزی  بیاید که حرفهای نو برایم داشته باشی     

                            اندیشه های تازه...کشف های بدیع...

من به بالیدن تو می اندیشم

   به قد کشیدنت

     به بزرگ شدنت

       به پرواز کردنت

         به اوج گرفتنت

           به انسان شدنت

از من

   بزرگ تر شو فرزندم

       بگذار به مادری ام افتخار کنم.....                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)