رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

8مهر...این یک هفته

1395/7/9 17:19
نویسنده : رضوان
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

این یکهفته که اولین تجربه من و تو برای جدایی از هم واسه چند ساعت بود...کمابیش با سختی گذشت...

تازه فهمیدم چقدر بهم وابسته ایم...

تو براحتی از من جدا میشدی...اما از مربیتون شنیدم که یکم وسط کلاس واسه دلتنگی از من چشمهای کوچولوت اشکی شدن....

منم وقتی باهات خداحافظی میکردم و از مدرسه بیرون میامدم...چهار قل و ایت الکرسی میخوندم بسمت کلاستون فوت میکردم...

اما خیلی واسم سخت بود..انگار که یه تیکه از قلبمو جاگذاشتم تو مدرسه...

صبح زود بیدار شدنم هم واسه تو سخت بود و هم من...

امیدوارم هر دومون هر چه زودتر به این اوضاع عادت کنیم...

وقتی میپرسیم مدرسه دوست داری...دودل میشی و میگی هم اره هم نه...

ایکاش که این دودلیت بشه یکدل و با صدای بلند بگی بللله...اونموقع منم به ارامش میرسم و خیالم از بابت آسوده میشه....

چهارشنبه بعد کلاست که خونه اومدی با خوشحالی فراووون میگفتی آخ جون راحت شدم راحت شدم...دو روز تعطیلم...سکوت

خدا خودش کمک کنه و عشق مدرسه و مربی را تو دل کوچولوت پررنگ تر کنهمحبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)