رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

9 آبان--برچسب

1395/8/9 18:16
نویسنده : رضوان
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

خدا را شکر بعد حدود چهل روز از رفتنت به مدرسه یکم من و تو به این وضعیت داریم عادت میکنیم...

یعنی تا اخر مهر ماه...وضعیت سختی بود...

تو همش استرس داشتی که نکنه تو کلاس دستشوییم بگیره...

و اینکه دلت واسه من تنگ میشد...

منم که کلا پریشون احوال بودم...

الان یکم بهتریم خدا را شکر...

اما هنوزم خیلی با ذوق و شوق حرف از مدرسه نمیزنیغمگین

کلا تا قبل از مدرسه رفتنت علاقه ای به نقاشی و رنگ آمیزی نداشتی...

تو کلاسم نقاشیهات خیلی جالب نبودن و واااای از رنگ کردنت افتضاح

مربیتونم همش پای ورقه ات مینوشت تمرین شود...

تا اینکه تصمیم گرفتم با هم تمرین کنیم و خدا را شکر یکم نرمتر از قبل شده بودی و یکم علاقه پیدا کرده بودی...

تا اینکه یکروز با خوشحالی اومدی خونه و گفتی که واسه رنگ امیزیت برچسب گرفتی...

وقتی کتابتو نشونم دادی باورم نمیشد خودت رنگ کردی....

و تویی که عاشق برچسبی....

تا خود شب روی مبل نشسته بودی و کتابتم جلوت باز کرده بودی و زل زده بودی به برچسب...

جالبه به منم میگفتی تو هم بیا کنارم بشین با هم برچسبو ببینینم...

فداااات بشم من...

و اما نقاشی های دیگه ات ب لطف تمرینهای زیادمون...

ستاره و پروانه تو عکس بالا یاد گرفتی...ماهم خودت بلد بودی..

و ...

پنجشنبه هم تولد خاله مهسا بود...

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سمیه
15 آبان 95 16:59
سلام عزیزم ان شاءالله پسر گلت ، قند عسلت همیشه و همه جا موفق و پیروز باشه
سمیه
15 آبان 95 17:00
پسرت ماشالله هزار ماشالله باهوشه الهی که سالیان سال سایه اتون بالا سرش باشه