رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

19 آذر--اینروزا

1395/9/19 10:44
نویسنده : رضوان
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

بگم برات از 14 آذر که ناراحت اومدی خونه از مدرسه...

حالا علتش چیه؟؟؟

گفتی عبدی که پیشم میشینه وسط درس کلاس منو هل داده وسط کلاس...

و مربی شما که خیلی هم جدی هستش تو رو دیده که وسط کلاسی...

علتشو نپرسیده...

فقط بهت گفته بی تربیت برو سر جات...

و تو غصه تموم عالم افتاده بود تو اون دل کوچولوت که شما خانم به من گفت بی تربیت...

اخه تو خیلی بچه خوبی هستی بیشتر مواقع ستاره میگیری چون بچه خوبی هستی...

واسه همین واست سنگین تموم شده بود...

شب موقع خواب گفتی خوابم نمیبره خیلی ناراحتم..

گفتم چرا؟؟

و بازم گفتی چون خانم بهم گفته بی تربیت...

صبح فرداش به مربیتون گفتم..اونم یه لبخند زد و گفت از بس بچه مثبته و تا حالا نشنیده...و من چیزی نگفتمعصبانی

روز 17 آذر با سامیار رفتیم آتلیه..

یه عکس پنج نفری با مامی انداختیم...

و من و تو یه عکس یلدا...

سامیارم یه عکس یلدا و یه کریسمس...

این عکسو مامی از دور با گوشیش ازت انداخته...

و اما دیروز که پنجشنبه بود از صبح رفتیم هپکو پیش مامانجونت که پاشو عمل کرده و نمیتونه کاری انجام بده...

تو هم عصرش با بابا رفتی مسابقه فوتبال شهرداری اراک . نقش جهان اصفهان و متاسفانه 3.2 باختیم...

و کل روز که خونه بودی فوتبال بازی کردی...

تا اینکه واسه اولین بار زانوی شلوارت در اثر فوقتبال بازی پاره شدخندونک

و اما تکلیف این هفتتون...

و 

پسندها (2)

نظرات (0)