رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

اول تیر...رادین دلتنگ مامی

1396/4/1 23:18
نویسنده : رضوان
266 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گل همیشه بهارن
گلم امروز پنجشنبه اول تیرماهه..
و یکشنبه مامی و مامان جونت با هم رفتن مشهد مسافرت...
تو یهو پریشب لباسهای والیبالتو تنت کردی و دیدم داری میگی برم پایین با مامی والیبال بازی کنم..
فکر کردم شوخی میکنی.بعد یادت افتاد مامی مشهده..کلی ناراحت شدی
و اما امروز از صبحه دلت ضعف میره واسه مامی...یکسره میگی دلم تنگ شده واسه مامی
میگی چون مامان جونو کم میدیدم دلم واسش تنگ نشده..اما واسه مامی خیلی دلم تنگ شده...
حتی امروز کلاس فوتبالتم نمیخواستی بری..میگفتی دلم تنگ شده واسه مامی من چطوری ۲۴ساعت دیگه تحمل کنم...
مامی الان تو قطاره...و ان شاا... ساعت سه و چهار فردا صبح میرسه



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی
10 تیر 96 12:16
فدات بشه مامی .منم دلم برات کلی تنگ شد