رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

13آذر..جشن ،اسم زیبای رادینم😍❤️

1396/9/13 22:56
نویسنده : رضوان
2,744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام پسر من رادین من
امروز جشن اسمت برگزار شد...
چند روزه من و بابا و مامی مشغولیم
اما خدا را شکر همونطور که دوست داشتم برگزار شد
مامی مهربون زحمت درست کردن و تزیین کیک را کشید
و امروز ساعت یازده اومدیم مدرستون که دیدیم کلاس هنر دارید.خلاصه یکربع صبر کردیم تا زنگ تفریح خورد و رفتیم تو کلاس و مشغول تزیین شدیم

 

 

 

 

 

 

 


و اما دوستات با کمک خانم پیرا ی شعر واست خوندن که خیلی قشنگ بود و من فیلم گرفتم ازش..
و اما مراسم گذاشتن تاج باسوادی اسم توسط خانم پیرا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اینم کادوی دوستات

 

 

 

 

 

 

 

 


و اما کادوی مامان بابا

 

 

 

 

 

 

 

 


دبلنا...البته مدل سادشو داشتی قبلا
فعلا که خیلی ذوقشو داری
و کادوی مامی قمقمه بارسایی

 

 


دست مامی درد نکنه
رادینم
به وجودت افتخـــــــــــــــار می کنم...به حضورت می بالم ...به نفس هایت زنده ام ... به نگاهت معنا گرفته ام ...



و برای هر نفس تو
بوسه‌ای بنشانم به طعم ِ ...
هرچه تو بخواهی

نفسم به تو بند است
بند دلم پاره می‌شود که نباشی
انگشت‌هایت را پنجره کن
و مرا صدا بزن
از پشت آنهمه چشم



....



باش شیرینیِ عمرم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)