رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

6 آبان.اولین بار که رادین کباب خورد!

1390/8/6 23:34
نویسنده : رضوان
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کباب خورم

امروز ظهر به توصیه مامانی و مامان بزرگت برات یک تکه گوشت کباب کردم تا هم شیرشو بخوری و هم رو لثه هات بکشم تا دندونات راحت تر در بیاد.

تو هم اونقدر خوشت اومده بود که تا کبابو ازت دور میکردم سر و صدا راه میانداختی و داد و بیداد میکردی.عزیزیییییییییییماچماچماچماچماچماچ

 

  www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
6 آبان 90 23:10
سلام،ای پسملی شکمو .من هم با کمال میل لینکتون کردم.
نگین مامان رادین
6 آبان 90 23:12
سلامفای پسملی ناز وشکمو.رادین من خوشحاله که دوستی مثل شما داره من هم لینکتون کردم.