رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

4آذر... ر هستم و ر هستم

1396/9/4 16:39
نویسنده : رضوان
257 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقم
امروز حرف ر را یاد گرفتید.
چون ر اول رادین تو خیلی هیجان داشتی و لحظه شماری میکردی. واسه یادگیری اون...
و امروز بالاخره یاد گرفتید.
و سورپرایز زیبای تو
گفتی مامان چشمهاتو ببیند و دستتو بده ب من
یهو تو ی بوس خوشگل از دستم کردی و برگه و کاردستی که مربی مهربونتون بمناسبت یاد گرفتن کلمه مادر درست کرده بود..را تو دستم گذاشتی


تدریس نشانه ی«ر»
مادر که باشی...
مهربانیت دست خودت نیست
خوب می شوی حتی با آنان که چندان با تو خوب نبودند
دل رحم می شوی
حتی در مقابل آنان که
چندان رحمی به تو نداشتند
مادر که باشی
زود می بخشی
زود می رنجی
زود می گریی
زود می خندی
چون سینه ات سرشار از مهر ومحبته

تقدیم به همه مادران سرزمینم
مادرم بی هیچ قید و شرطی بردستانت بوسه میزنم وبه خود میبالم که بعد از خدا سایه‌ی پر مهرت رابر سرم دارم،امروز نام زیبای تو بر دفترم نقش بست،تورا سپاس




بهترین گروه ماه آبان
گروه بندی ماه آذر




و اما من جامدادی و یکسری لوازم التحریر دوران مدرسه خودم را پیدا کردم..
و تو ذوق کنان جامدادی های رنگارنگ خودتو،کنار گذاشتی و جامدادی بچگی های منو میبری


خلاقیت عشقم با اسم خودش


و اما سه تا از عکسهای نوزادی تو دادم ب خواهر دوستم بهاره همراهی تا فتوشاپ کنه..
و واقعا عالی شده
دستش درد نکنه






این سه تا بالاییا دادم
و نتیجش شد این سه تا







امروزم رفتم ظاهرشون کردم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)