رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

۳ بهمن...اردوی سینما

1396/11/4 10:54
نویسنده : رضوان
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم
امروز از طرف مدرسه سینما رفتید فیلم کلیله و دمنه...
و من و مامان امیرعلی شاملو هم با مربیتون اومدیم سینما
ساعت نه سوار اتوبوس شدیم...
و خلاصه داخل سالن پفیلا واسه همتون خریدیم...و بعد از اون همش آب میخاستید...یعنی من و فرزانه جونو و خانم پیرا فقط در سالن در حال رفت و امد بودیم تا ب امورات شما بچه ها رسیدگی کنیم

شماها هم اینقدر حرف زدید و شیطنت کردید بعید میدونم چیزی از فیلم متوجه شده باشی
 


نمایی از فیلم

 

 


اینم رضا رحمتی

 

 

 

 

 

 


از سینما برگشتیم

 

 

 

 

 

 


عکس سلفی در سینما

و اما تو گلم دو روز پیش بدون هیچ کمکی در حالیکه من خواب بودم اولین انشات را نوشتی
و چه زیبا نوشتی عشقم


امروز نشانه ق را هم یاد گرفتید و نن اینو درست کردم

 


موفق باشی گلم

 بعدا نوشت:

پسر گلم امروز در کلاس متوجه میشه که خانم فرازمند معلم قرانشون سرش درد میکند...

پس طی یک عملیات انسان دوستانه شملاتی که مامان بهش داده را تقدیم مربی قرانشون میکند تا سرش خوب شود..

خانم فرلزمند هم شکلات را نوش جان کرده و سرشون بهتر میشه...هورااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)