رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

8 دی -تولد بابا و سرماخوردگی مامان

1390/11/5 22:44
نویسنده : رضوان
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

پسرم امروز تولد باباست.

ازطرف رادین به بابا

اما من از پریروز که با خاله مهسا رفتم ٧تیر تا خاله مانتو بخره،حسابی سرماخوردم.آخه شانس همون روز بارون شدید و گاهی تگرگ میباریدو من حسابی مریض شدم.

گلم تمام نگرانیم از اینه که خدای نکرده تو از من سرماخوردگی بگیری.تموم بدنم درد میکنه.مامانی هم امروز رفت اراک آخه شاگرد داره و مجبور بود بره .قراره عصر خاله مهسا بیاد پیشمون تا تورا نگه داره.

دیشب با اینکه حسابی درب و داغون بودم اما کیک واسه تولد بابا پختم که خوب نشد،اصلا پف نکرد. واسه همین تصمیم گرفتم وقتی حالم بهتر شد با کیک جدید عکس بیندازیم.

راستی از طرف خودم و تو ،تو مجله روزهای زندگی تولد بابایی را تبریک گفتم که چاپش کردن.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نگین مامان رادین
8 دی 90 14:25
'* ' .* . ' * . ' *.' .'
*شب .' .' * . ' .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ' '
.' ' * ' .' .* '. ' .*
' .' * .باد.'. *.'* ,
تولد باباییتون مبارک


ممنون خاله جون



بابا شهری
9 دی 90 13:02
قربون پسرم
ایشالا تولد صدسالگی خودت




مرسی بابایی


نرگس
10 دی 90 8:49
با اجازه لینکتون کردم
mah
10 دی 90 11:28
radine khaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
مامان رضا جونی
10 دی 90 12:32
سلام خانمی خدا بد نده؟ انشااله بهتر بشی .
تولد بابایی تون هم مبارک


سلام عزیزم.ممنون از لطفت


سمیرا مامان آنیتا
10 دی 90 12:37
تولد بابای مهربونت مبارک
ایشالا که سایه اش صد سال رو سر رادین عزیزمون باشه البته در کنار مامان گلش



ممنون از لطفتون خاله جون
مامان رادين
10 دی 90 23:02
سلام
تولد بابايي مبارك
رادين جون خيلي نازي


ممنون
نرگس
11 دی 90 13:22
تولد بابای نی نی مبارک ایشاء الله همیشه کنار هم سالیان سال این روز جشن بگیرین
برای خودتم امیدوارم بهتر بشی یه ویروس جدیده من گرفتم پدرم درآمد انگار یه کامیون از رو آدم رد شده


ممنون عزیزم.
واقعا وحشتناکه.انگار تموم استخونام خرد شده بود.
مامان رادین
11 دی 90 15:28
وبلاگ قشنگی داره رادین قشنگه .... ماشاا... خودش هم خیلی نازه پسر من هم رادینه دوست داشتی به وبلاگش سر بزن رادین کوچولو


ممنون-حتما
مامان متین
11 دی 90 15:51
تولد همسر گرامی مبارک خانمی .ان شالله زود خوب بشی یه تولد خوشگل با کیک پف کرده بگیریخوشبحال همسرتون که همچین خانم مهربونو عاشقی داره امیدوارم سالهای سال در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید.


شما لطف دارین.به خاطر شماره دکتر هم ممنونم.
مامان متین
11 دی 90 15:55
راستی توی فاز 1 بعد چهارم شرقی طبقه بالای داروخانه دکتر عازم .دکتر جلالی فر هستش که متخصص من خودم متین رو می برم اونجا همیشه تا حالا هم که دستش خوب بوده .شمارشم اینه 65527666
سید امیرعباس بابا
12 دی 90 11:44
سلام دوست جونم
خوبی؟؟؟

عید ولادت امام موسی کاظم و کریسمس بهت مبارک باشه...

اومدم بهت سر زدم واحوالت رو بپرسم و بهت بگم که یه سر به وبلاگم بزنی
بابام کلی تحویلم گرفته

راستی تولد باباییت مبارک باشه
ایشالا مامانی هم زودی خوب بشه

منتظرتم
دوستت دارم
بووووووووووووووووووووس
سید امیرعباس


ممنون دوست خوبم
مامان یسنا
13 دی 90 17:43
ایشالاه تولد خودت رادین جونم!!!
مامانی مواظب خودت باش که زود زود خوب بشی

مرسی عزیزم.باشه حتما
مامانی
14 دی 90 10:23
تولد بابایی مبارک انشاء ا...مامان هرچه زودتر خوب بشه
بابا شهری
14 دی 90 23:13
سلام از همه دوستان که لطف کردن و تولدمو تبریک گفتن تشکر میکنم ایشالا همهتون 120ساله بشید