رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

اول آبان

1390/8/1 23:36
نویسنده : رضوان
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز خاله مهسا آمد خونمون و تو کلی ذوق کرده بودی .اولش چشم از خاله برنمیداشتی مثل اینکه دلت واسه خاله خیلی تنگ شده بود.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این شعر را هم تقدیم به عزیزترین پسر دنیا میکنم.عاشقتم

 ای گل من ای گل من            

ای پسر خوشگل من

عزیز و دردونه من

ای گل گلخونه من

تو پسر ناز منی

خوشگل و طناز منی

قربون خنده هات برم

تو پر پرواز منی

دل من و برده چشات

دلم اسیر خنده هات

عروسک قشنگ من

قربون اشک بی صدات

همه دنیا یه طرف

پسر نازم یه طرف

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

رادین وقتی خودشو لوس میکنه:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن
24 تیر 92 12:09
اومدم خاطره به دنیا اومدن رادینو بخونم گفته بودی.اما این اخرین پسته درسته؟چه جوری پیداش کنم؟


حواسم نبود قالب باب اسفنجی شماره صفحه پایینش نداره...بخاطر شما هم که شده قالبو عوض میکنم