رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

23 مهرماه-نشستن رادین

1390/7/23 21:49
نویسنده : رضوان
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم

امروز تو تونستی به تنهایی واسه چند دقیقه بشینی.مبارکت باشه عزیزمنیشخند

 لالالالا گل پونه                                   گل زیبای بابونه

 بپوش از برگ گل پیرهن                    هوا گرمه تابستونه

 لالالالا شب تیره                             بخواب گلبرگ من دیره

 تموم ماهیا خوابن                           چرا خوابت نمی گیره

 لالا مهتاب از اون بالا                        تورو می بینه و حالا

 میگه این بچه شیطون                      نکرده پس چرا لالا

    لالالالا گل نازم                             تویی سرو سرافرازم

 تویی سرو و تویی کاجم                   لالالالالالالالا

 لالالالا گل نرگس                          نباشم دور ز تو هرگز

 همیشه در برم باشی                   چو تاجی بر سرم باشی

 لالالالا گلم زیباست                    برای من همه دنیاست

 

  

  گلم 16 مهرماه، 20 امين سالگرد فوت پدر بزرگت (پدر من)بود.

سلام بابا

رفتي از كنارم و هيچ نگفتي

رفتي و مرا با خاطراتت تنها گذاشتي

رفتي ! بي هيچ خداحافظي رفتي

بابا

كودكيم بدون تو سپري شد

وجوانيم بدون تو رخت بر بست

و تو در آسمان خيالم پرسه مي زدي

نه سالم بود كه تو ديگر نبودي

نبودي بغلم كني و من بگويم بابا...

رفتي و دست نوازشت را نچشيدم

رفتي انگار كه هيچ گاه نبودي

نبودي كه صدايت كنم بابا ...

نبودي تا من برايت ناز كنم

نبودي كه قهرم را ببيني

و غرورم را ، كه ديگر.......هيچ

بابا

دستانم در نبودت چون بيد مي لرزد

مي ترسم از اين حول و حوالي

مي ترسم از اين جاي خالي

بابا

دلم براي چشمانت تنگ است

دلم تنگ است وقتي كه

مي بينم اين مردمان كودكانشان را

به آغوش محبت مي فشارند

مي خندند

مي رقصند

مرا به كه وا گذاشته ای؟

بابا

دوست دارم مدام بگويمت

بخوانمت

و تكرارت كنم در خاطراتم

بسرايمت از عشق

و نقاشيت كنم در دل

 و دعايت كنم

بابا بگويم و

تو باشي..............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)