رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

3 مهر-واکسن 6 ماهگی

1390/7/3 18:30
نویسنده : رضوان
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز صبح رفتیم مرکز بهداشت و تو واکسن شش ماهگی زدی .اما برعکس دو دفعه قبل تب کردی و چند روزی بهانه گیری میکردی.

وزنت ٨ کیلو و قدت ٦٦ سانتی متر شده بود. عزیزی

 مامانی جون خوبم               

 یک خانوم مهربونه

 یه روز اومد خونمون               

 گفت به مامان جان من

 بچه رو آماده کن

 بریم برای واکسن

 بچه های زیادی

 اونجا توی صف بودن 

وقتی که نوبتم شد 

به من یه سوزن زدن

 حالا که جای واکسن 

درد می کنه حسابی

 مامانی جون به مامان 

می گه یه وقت نخوابی 

به من می گه عزیزم 

درد تورو نبینم 

حالا که تب کرده ای

 تا صبح پیشت میشینم

 تب دارم و پای من

 درد می کنه حسابی

 برای من نمونده

 نه راحتی نه خوابی

 کاشکی می زد یه روزی

 مامان جانم  یه واکسن

 تا که اونم بفهمه

 چه دردی داره سوزن                        

 

www.smilehaa.org www.smilehaa.org

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله افسي
6 آذر 90 22:04
گودو گودو گودو گودو
ماماني
6 آذر 90 22:05
جوجه من به اندازه كافي واكسن زدم ! مباركه