رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

6 آذر-مامان و رادین در خانه

1390/9/8 10:24
نویسنده : رضوان
743 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم


الان که دارم وبلاگتو آپ میکنم تو ،توی اتاق خودت هستی و کم کم داره خوابت میبره.
گلم چیزی که این یک هفته منو اذیت کرده شیر نخوردنهای توا.نمیدونم چرا حتی تو خوابم شیر نمیخوری.
غذا هر چی باشه دوست داری اونم با ماست فراوون اما شیر نه.مامانی بدن تو الان بیشتر از هر چیز به شیر نیاز داره،اینقدر مامان را اذیت نکن.            

 

   

 

 

رادین خونه خاله مهسا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ماماني
6 آذر 90 19:00
عزيز دلم ماشاال....آآقا شدي ماماني خيلي دلش برات تنگ شده



مامانی جونم منم بدجوری دلم براتون تنگ شده.اما چکار کنم مامان و بابا منو نمیارن اراچ

dp
6 آذر 90 20:05
سلام . ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و دلبند عزیزتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد. منتظرتون هستیم . ما رو هم از نظرات خودتون محروم نکنید .
خاله افسي
6 آذر 90 22:07
گودو موهاتو كوتاه نكني ها


باشه خاله.نمیذارم کسی بهشون دست بزنه

dp
6 آذر 90 22:09
سلام . وبلاگ شما رو لبنک کردم . یا حق
خاله مهسا
7 آذر 90 15:12
مامان یسنا
8 آذر 90 15:12
چقدر این پسر بامزه است


ممنون عزیزم به یسنا جون که نمیرسه
mah
10 آذر 90 10:19
sheytoon balaye khale.chekar mikoni?sheytoon shodi?gharare harf ebzani?ey joojooye man