رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

11آذر-رادین در اراک

1390/9/12 18:42
نویسنده : رضوان
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشملم

دیروز صبح با بابایی آمدیم اراک.هورا

تو توی راه پسر خیلی خوبی بودی.اولش یکم خوابیدی بعد بیدار شدی و توی کریرت حسابی اطراف را نگاه میکردی بعد یکم زرده تخم مرغ و فرنی خوردی و بازم همونجا خوابیدی تا رسیدیم خونه مامانی .آفرین گلم

دیروزتولد مامانی بود.اما قرار شد امروز ناهار بریم بیرون تا خاله مهسا وعمو سعید هم از تهران برسند.

از طرف رادین به مامانی:

مامانی جون خوبم تولدت مبارک....

 

 رادین خوش اخلاق در ماشین

 

اینجا بعد از خوردن صبحانت،یهو دیدم خودت کلاهتو آوردی رو چشمات و ...خوابت برد.مامان فدات شه.ماچماچ

تو این عکس من و بابا هر کاری کردیم که دوربین را نگاه کنی.توجهی نکردی همه حواست پیش کارکنان اونجا بود.

اینقدر تو نازی که تموم کارکنان سفره خانه عاشقت شده بودن. و یکی از کارکنان اصرار میکرد که حتما اسبشو به تو نشون بده.

 اینجا هم پارک شهرصنعتی.دقیقا جلوی سفره خانه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طاها
11 آذر 90 17:40
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
ميترا
12 آذر 90 13:00
سلام آقا خوشگله خيلي جيگر شدي ماشااله عكساي خيلي خوشگلي مامان رضوان برامون ميزاره مرسي من روزي دو سه بار عكساتو نگاه ميكنم قربون صدقت ميرم خيلي دوست دارم ببينمتون ميبوسمت
ميترا
12 آذر 90 13:04
سلام آقا خوشگله خيلي جيگر شدي ماشااله مامان رضوان عكساي خيلي قشنگي برامون ميازه مرسي من روزي دو سه بار عكساتو نگاه ميكنم قربون صدقت ميرم عزيزم خيلي دوست دارم از نزديك ببينمت ميبوسمت
مامان یسنا
12 آذر 90 17:34
خوش اومدین به اراک!!! چه عکسای نازی داره این پسری
فاطمه
15 آذر 90 23:50
رادین جونی عزیزمــــــــ لینک شدی شما هم اگه قابل دونستی لینکم کن مرسی
عاطفه
3 دی 90 8:27
سلام آقا رادين خيلي خوشحال شدم كه ديدمت (كاملا تصادفي ) هزار ماشاالله خيلي شيريني عزيزم به مامان جونتم سلام برسون