رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

15 آذر-عاشورا

1390/9/16 14:17
نویسنده : رضوان
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز صبح با مامانی و افسانه جون رفتیم خیابون تا هیئت ببینیم.

اولش نمیخواستیم تورو با خودمون ببیریم.اما وقتی دیدم بغل بابایی هستی و داری یه کوچولو غر میزنی.احساس کردم حوصلت از تو خونه موندن سر رفته واسه همینم سریع آمادت کردم و رفتیم.

رادین در حال تماشای هیئت

رادین ودایی جونی

رادین در حال خوردن قطره مولتی ویتامین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه
15 آذر 90 15:15
سلام رادین نانازی خوبی عسیسم چقد نازی جونمـــــــــــ رادین جونی منتظرت هستم عزیزم
فاطمه
15 آذر 90 15:15
*
مامان نرگس
17 آذر 90 17:36
آخی چه پسمل نازی.خدا حفظش کنه.بازم به ما سر بزنید.بوس محکم از لپای رادین جونی
رادین کوچولو
17 آذر 90 19:53
سلام دوست خوبم.مرسی که به ما سر زده بودین.منم شما رو لینک کردم
سید امیرعباس بابا
19 آذر 90 13:01
سلام نی نی جون... خوبی؟؟؟ عزاداری هات قبول باشه... وبلاگ قشنگی داری... اومدم بگم من تازه 6 ماهه شدم... بیا یه سر بهم بزن... بقیه مطالبم رو هم بخون ... دوست دارم تو لیست دوستام باشی... اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن... راستی کم کم داره زمستون میاد...لباس گرم بپوش و خیلی مواظب خودت باش سرما نخوری... دوستت دارم منتظرتم سید امیرعباس بابا
مامان رادین
19 آذر 90 18:53
سلام عزاداریات قبول حق