رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

27اسفند89

1389/12/27 20:26
نویسنده : رضوان
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

2 اسفند ماه -مصادف بود با تولد پیامبر و مامانی عزیز زحمت کشیدن و واسه مامان آش پختن و کلی مهمون دعوت کردن.

پسرم خیلی خوش گذشت.جات خالی...خندهقلب

٦اسفند-امروز مامانی زحمت کشیدند واست سیسمونی خریدند.که تو پست بعدی چند تا از عکساشونو میذارم.

٢٠ اسفند-با اینکه دکتر گفت نباید زیاد تکون بخورم.اما با بابا و مامانی ذفتیم گلپایگان.دلم میخواست بعد از دو ماه سری به خونمون بزنم.دلم تنگ شده بود.همش بهانه گیری میکنم.نمیدونم چمه؟؟؟؟؟؟؟؟اما خدا را شکر اتفاق بدی نیوفتاد.

٢٧اسفند-امروز مامانی برگشتند اراک.اما من گیر داده بودم که تا ٥ عید میمونیم خونمون بعد میایم اراک.آخه بابا ١٣ روز را تعطیله.من موندم و بابایی و بالاخره کارهای خونه.هرچند بابا کمکم میکرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)