رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

14 دی-فرشته کوچولو سرماخورده...........

1390/10/16 22:42
نویسنده : رضوان
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

گلم تو سه روزه سرماخوردی.از مامان بالاخره گرفتی.

هر چی مواظب بودم و یک هفته ا که ماسک از جلو دهنم کنار نرفته.اما بازم تو سرما خوردی.اونم با سرفه های وحشتناک.افسوسافسوسافسوسافسوس

فدات بشم شب اول که عادت به سرفه نداشتی با هر سرفه ای که می کردی از خواب می پریدی و کلی گریه می کردی.خلاصه تا صبح تو بغل مامان بودی.تازه مامان باید همش راه میرفت وگرنه آقا رادین بازم صداش در میامد.

این چند روز خیلی سخت و بد گذشت.خودم حالم خوب نبود و تو که حالت بدتر بود.منم مجبور بودم با اون حالم به توهم برسم.خداراشکر مامانی آمد پیشمون.

امروز یکم حالت بهتره.تا دیروز حتی حال خندیدن هم نداشتی.مامان فدات شه که تو اینهمه اذیت شدی.

اما هنوز سرفه هات خیلی بدجوریه.ناراحتناراحتناراحتناراحتناراحت

خدا کنه زودتر خوب خوب شی.فرشته من..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا مامان آنیتا
14 دی 90 9:54
آخی .... آدم دلش کباب میشه این بچه ها مریض می شن و دیگه شیطونی نمی کنن

حالا بهتره ؟ باز خوبه که کمک داشتی .. دست تنها خیلی سخته ...
برای رادین

ممنون.الان بهتره
بابا شهری
14 دی 90 23:15
الهی دلم میخواست نرم سر کار و همش مواظبتون باشم
خدا رو شکر مامانی اینجا بود و مراقبت میکرد ازتون


ممنون بابا جونی.
مامانی کمک مامان بود.
مامان یسنا
18 دی 90 0:48
مامانی خیلی مواظب پسرمون باش
توی سوپش شلغم بریز


حتما عزيزم.اتفاقا چند روزه شلغم ميريزم.
ممنون از راهنماييتون
فاطمه
18 دی 90 21:45
عزیزم من کلی اپمــــــــ
فاطمه
19 دی 90 13:53
سلام عزیزمـــــــ خوبی با عکس پسر خاله و دختردایی و 2 تا از دختر خاله هام اپمــــــــــ خوشحال میشم سری بزنید منتظرتونم بابای
خاله مهسا
20 دی 90 20:32
خاله فدای تو پسر ناز بشههه. جیگر خاله



مرسي خاله جون[[
خاله معصومه
25 دی 90 0:56
چقدر خوشگل شدی عزیزم زودتر خوب شو خونه خاله هم بیا دلم برات تنگ شده