رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

2 دی-9 ماهگی رادین گلم

1390/10/7 11:54
نویسنده : رضوان
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری

 9 ماهگیت مبارک

 

عزیزم امروز من داشتم انار میخوردم که یکهو شکست گلوم،تو هم تو روروئکت در حال بازی با اسباب بازیت بودی که متوجه من شدی،من در حال سرفه کردن بودم که رفتم تو اتاق،تو هم یکدفعه اسباب بازیتو پرت کردی رو زمین و آمدی دنبال من و با نگرانی منو نگاه میکردی و همش میگفتی ا،ا.منم با اون حالم شروع کردم به تو لبخند زدن تا تو خیالت راحت شد و جواب لبخندم دادی و رفتی سراغ بازیت.فدات بشم که اینقدر به فکر مامانی .خیللللللللللیییییی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتت داررررررررررررررمممممممممممم.

برنامه غذاییت فعلا اینجوریه:

صبح که جنابعالی ساعت 7 بیدار میشی.صبحانه حریره بادام و پسته میخوری.بعد مولتی ویتامینتو-بین روز یک کوچولو حریره را با زرده تخم بلدرچین مخلوط میکنم و بهت میدم و چند دقیقه بعدش هم آب لیمو شیرین و آب نارنگی با هم مخلوط میکنم و شما نوش جان میکنی.ناهار و شام هم سوپ که از اکثر این مواد تشکیل شده:برنج-رشته سوپی-سیب زمینی-هویچ-پیاز-کدو سبز-کدو حلوایی- لوبیا سبز-لوبیا قرمز هم خیلی کم بهت میدم یک روز قبلش خیسش میکنم.بعد پوستشو جدا میکنم و دو سه تا میندازم تو سوپت-عدس-ماش-گوشت یا مرغ(دو سه روزه که گوشت چرخ کرده شروع کردم)جعفری و گشنیز - پونه خشک شده(کلسیم فراوانی دارد) را با هم میکس میکنم و بهش کره اضافه میکنم و با یک کوچولو ماست میخوری.عصرانه هم آب لیموشیرین و آب نارنگی و موز یا سیب رنده شده-بیسکویت مادر با چای خیلی کم رنگ مخلوط میکنم-گاهی هم پوره سیب زمینی-البته پوره هویج و پوره کدو حلوایی درست کردم که دوست نداشتی-

شیر هم به مقدار خیلی کم فقط تو خواب میخوری.

سلامسلامسلامسلام

راستی این شعر را از وقتی که بدنیا آمدی همیشه برات میخونم و تو خیلی دوستش داری.

اولین بار که داشتم این شعر را بلند بلند برات میخوندم یکدفعه افسانه جون رسید و گفت ما در مورد دختر شنیده بودیم اما پسرشو خودت اختراع کردی.و کلی بهم خندید.........

 یک پسردارم شاه نداره                      صورتی داره ماه نداره

 به کس کسونش نمیدم                    به همه کسونش نمیدم

 به کسی میدم که کس باشه           پیرهن تنش اطلس باشه

 شاه میاد با لشگرش                         شاهزاده ها دوروبرش 

 واسه دختره کوچیکترش                   آیا بدم آیا ندم

 به کسی میدم که تک باشه             ملک باشه و ملک باشه

سلامسلامسلامسلام

راستی امروز بابایی دست تورا اندازه گرفت تا مچ دستت اندازه کف دست بابا بود.البته با انگشتاش.قربون دست کوچولوت برم.

به مناسبت تولد 9 ماهگیت کیک کوچولویی واست  پختم.اما چون اون موقع خیلی خوابت میامد چند تا عکس بیشتر ازت ننداختم.

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان رامیلا
2 دی 90 19:22
کد ۱۳۴یادتون نره .
سمیرا مامان آنیتا
3 دی 90 13:39
وای عزیزم 9 ماهگیت مبارک ایشالا صد سال زنده باشی گل پسر
جغله کوچولو
3 دی 90 20:38
سلام بر رادین عزیز. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...
نگین مامان رادین
3 دی 90 23:50
نه ماهگیت مبارک عسل خان ایشاالله 109 ساله بشی.
رضا جونی
4 دی 90 12:36
سلام رادین جون نه ماهگیت مبارک رادین جونی داره کم کم بوی تولدت می یاد اینا گل نبود ها ....دسته گل بود!!!!
مامان رضا جونی
4 دی 90 12:39
سلام خانمی
شرمنده فضولی می کنم .
فکر کنم نارنگی واسه پسر خوشگلمون یک کمی ضرر داره چون هنوز یک کوچولو، کوچولویه
بازم از فضولیم شرمنده

سلام عزیزم
خواهش میکنم.ممنون از راهنماییتون.حتما در این مورد با دکترش مشورت میکنم.بازم ممنون از اینکه به فکر رادین من هستید.

mah
5 دی 90 18:47
oooli booli looli gooli
نگین مامان رادین
5 دی 90 23:44
9 ماهگیت مبارک عزیزم،الاهی من فدای اون دندونهای خرگوشیت بشم.
نگین مامان رادین
5 دی 90 23:45
ای جونم چه پسر مهربونی خدا حفظش کنه.
مامان یسنا
6 دی 90 14:31
9 ماهگیت مبارک عززیززمممممم
کلاه کج مامان
7 دی 90 16:16
سلام سلام . مرسی از لطفتون . خدا پسر گل شما رو هم همیشه صحیح و سالم واستون نگه داره
نگین مامان رادین
8 دی 90 2:07
رادینم عاشق عکس اولیتم اگه اونجا بودم می خوردمت.
مامان علی
8 دی 90 14:26
سلام خدا رادین جونو براتون نگه داره ایشالاااااااا تولد صد سالگیش باشه
خوشحال میشیم به علی جونم سر بزنید
روی گل رادین جون رو ببوسید


ممنون عزیزم.حتما به وبلاگ علی جونی میایم.
مامان آذر
14 دی 90 10:31
سلام عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک انشاء زیر سایه پدر ومادر ت صد ساله بشی