رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

15 اسفند-یک مروارید دیگه....

1391/2/16 23:38
نویسنده : رضوان
646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار زندگیم

گلم بازم یک مروارید دیگه به مرواریدهای صدف دهنت اضافه شد.

جوانه زدن ٦ امین دندانت مبارک..........

دندان وسط بالا سمت راست.

تو لبخند خدایی عزیزترینم... تو لبخند شیرین خدایی... مگه می شه برای خدا لبخندی زیباتر از خنده معصومانه یه کودک در نظر گرفت... برای من ، تو زیباترین لبخند خدایی... من با خنده های شیرین تو پرواز می کنم... اوج میگیرم... از مادر بودنم لذت می برم... من عاشق خنده های نازنین توام رادینم... جان شیرینم... عزیزترینم...

این روزا حسابی شیرین شدی.وقتی بهت میگیم رادین بوس بده ،سریع سرت را میاری جلو تا بوسش کنیم.قربونت برم اینقدر عزیزی.

اما حسابی کلافه ای دندونات اذیتت مینه.فدات شم گلم .الهی هیچ وقت اذیت شدنت را نبینم.

چند روز پیش رفتیم خونه عموسعید تو اراک ،و تو حسابی شیطونی کردی.اینم عکسش:

رادینم 

رادین و دایی سهند و البته آقاجون عزیز

رادین در حال دست دستی............

رادین و آقاجون و کلاه آقاجون

رادین و تسبیح آقاجون

قربون خودشو و ماشینش

 یادم باشد...همین روزها رو میگم....همین لذت شیرین رو....همین ...

 خدایم....مهربونیت رو در حقم تمام کن...

پسرم را سالم و شاد در پناه خودت نگه دار

 آمین  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی
15 اسفند 90 18:00
پسر گلم مبارکت باشه
باباشهری
15 اسفند 90 22:21
جیگر
نگین مامان رادین
16 اسفند 90 1:48
سلام خوشتل خان 6 مرواریدت مبارک ایشاالله همهی مروارید هات بدون درد و اذیت جوونه بزنند.
مامان رضا جونی
17 اسفند 90 7:49
مبببببببببارک باشه
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 16:44
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا
آنیا
19 اسفند 90 19:18
سلام..اوخهــ..خدا براتون نگهش داره... من خیلی دوس دارم مامان شم.. ولی فعلا 17 سالمهــ.. خب بریم سر بحث اصلی.. من 1 وب قالب و لوگو دارم..به زودی ایکن های جدیدم میاد.. قالب های نینی فعلا ندارم ولی عروسکی و بچگونه و نینیگونه هم دارم درست میکنم..شاید تا بعد از عید بزارمش..خواستید سفارش بدید با عکسی که دوست دارید براتون قالب خوشگل و مخصوص نینیتونو بسازم.. حتما پیشم بیا... نینی جونمــ دوست دالم خوشملم... بووووووووووووووووس راستی اگه دوست داشتین منو با اسم قالب های خوشمل پیشولی لینک کنید و بگین با چه اسمی بلینکمتون؟؟