رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

10 دی-رادین دلتنگ مامی

1391/10/10 18:38
نویسنده : رضوان
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه طلایی من                

الان کنارم نشستی و داری دلبری میکنی...

طبق معمول در حال بازی بودیم که گفتی دادین دووو؟

 گفتم نیست که تو گفتی ایناشششش منم... وای عاشقتم ..((منم)) دیگه کار جدید امروزته.

گلم ٥شنبه اصلا میل به غذا نداشتی چیزی نخوردی تا اینکه شبش گلاب به روت ،اسهال شدی.منم فکر کردم شاید چیزی رو دلت مونده روغن زیتون و بارهنگ بهت دادم..

تا اینکه ساعت ٢ صبح یکهو آوردی بالا اونم تو رختخوابت...دیگه از اون لحظه نشستم بالا سرت و همش چک میکردم ببینم تب داری یا نه که خدا را شکر نداشتی.

جمعه هم همش اسهال بودی...ایندفعه از تو اینترنت سرچ کردم دیدیه کته ماست و دوغ بدون گاز برای اسهال خوبه.بهت دوغ دادم که تو هم کلی استقبال کردی،یکسره دوغ میخواستی و میخوردی اما لحظه به لحظه بدتر میشدی و شکمت بیشتر کار میکرد.

مامی و خاله مهسا هم تو قطار بودند در راه مشهد...نمیخواستم نگرانشون کنم.اما خودمم دست تنها بودم و نمیدونستم چکار کنم.کلی گریه کردم و با مامی حرفیدم.که مامی گفت بهش عرق نعنا و نبات بده.خلاصه بهت عرق نعنا دادم و دیگه خوابوندمت.تا صبح چشم رو هم نذاشتم .نگرانت بودم.

صبح ساعت ٧ بیدار شدی و تا ٩ بیدار بودی یکم بازی کردی و دوباره خوابیدی.خدا را شکر خوب شده بودی اینم از معجزه عرق نعنا...

حالا عاشق عرق نعنا شدی یکسره میگی مامان  اَ نَنا بده...منم شربتشو درست میکنم میریزم تو شیشه و تو میخوری و به به میگی...

خدایا شکرت....

امروز هم با هم توپ بازی میکردیم و تو چند دفعه افتادی زمین تا میخوردی زمین میگفتی اوفتاد زمین...

خودتو میگفتی جیگرتووووو.

در حین بازی من گوشیمو برداشتم تا به مامی اس ام اس بدم که تو اومدی موبایلو نشون دادی و گفتی مُبایوو زمین...یعنی موبایلو بذار زمین... و بعد گفتی مامان پاشوووووو...

آقا مهدی شوهر خاله منو تو مهمونیها فقط چند بار دیدی..نه اونطوری که خیلی باهاش آشنا باشی...

اما ماشا... تو فیلم عروسی خاله مهسا تا دیدیش گفتی عمو می دی...

حالا مخصوصا واسه اینکه سر به سر ما بذاری عکس بابا رضا را که میبینی میگی بابا می دی...میگیم نه بابا رضا تو هم با قیافه حق به جانبی میگی نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــَه بابا می دی...ای شیطون بلا.

میخواستم پوشکتو عوض کنم.گفتم رادین بیا پوشکتو عوض کنم که تو به شلوار اشاره کردی و گفتی پوشَت...یعنی من که پوشک دارم....

جدیدا آهنگ موقع خوابت عوض شده از پُییس تبدیل شده به چِشات اَشَنِّه....بله تو که چشمات قشنگه مهرنوش را باید اونقدر گوش کنی تا خوابت ببره...

دلت حسابی برای مامی و مهسا تنگ شده.همش میگی مامی دووو؟؟مَسا دوو؟؟؟

پودر ژله ها را از تو کابینت برمیداری و میبری جلوی ماشین لباسشویی و میگی ماشین لباسشوو...نمیدونم چی فکر میکنی شاید فکر میکنی اونا پودر ماشینه؟؟؟؟

امروز عصر از خواب که بیدار شدی،یک نگاه به آیینه اتاقت کردی و گفتی آنِه دادین بعد به آیینه میز آرایش من کردی و گفت یآنه مامان.بعد دست زدی و گفتی هویاااااااااااااا.

الانم بلوز و شلوارت خیس شده بود.بهت گفتم رادین برو واسه خودت  شلوار بیار.تا حالا همچین کاری نکرده بودی ،تقریبا مطمئن بودی نمیتونی از پسش بربیای.اما با تعجب دیدم رفتی و شلوار واسه خودت آوردی.بعد گفتم برو یک بلوز هم بیار.میخواستم ببینم فرق بلوز و شلوارو میدونی که دیدم ایندفعه رفتی بلوز واسه خودت آوردی.آفرین گلکم.

اینم مدرکش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

راحله
10 دی 91 17:35
عزیزممممممم چقدر عاااشق اون عکست شدم که از لای در سرتو اوردی بیروووون وووووووووووواییییی ...در اتاقشو ببین عکس کیتی جوووونشو چسبونده قربونش برم جییییگرخدارو شکر که بهتری عزیزم
الهه مامان یسنا
10 دی 91 17:38
آخی گلکم چرا حالت بد بوده خدا رو شکر که بهتر شدی . عرق نعنا تو خونه ما که کم نمیشه از دست یسنا باید قایم کنم وگرنه راه میره و عرق نعنا میخواد. ایشالاه به سلامتی مامان و خواهرتون از مسافرت برمیگردن و از دلتنگی در میاین
مامان کوثری
10 دی 91 17:43
سلام عزیزم ممنونم از انتخابتون اگر تعداد عکس هایی که میفرستین در حد 6 دونه باشه بهتره ولی اگر کمتر بود مشکلی نداره میتونم تکرار کنم هزینه طراحی 4000 تومان هست و هر وقت عکس ها رو دادین روز بعدش آماده میکنم هزینه چاپش هم روی کاغذ A4 گلاسه 5000 تومان و روی کاغذ A4 فتو گلاسه 15000 تومان در ضمن هزینه ارسال هم 2000 هزار میشه ممنونم لطفا خبرم کنید
مامان کوثری
10 دی 91 17:46
7 تقویم تک برگی هم اگر طراحی یک طرح باشه فقط 2000 تومان میشه و چاپش هم هر دونه 2400 میشه
مامان کوثری
10 دی 91 17:47
آماده کرردن هم خیلی زود یک روزه انجام میدم
مامان کوثری
10 دی 91 20:28
عزیزم قیمت پک کامل تم تولد 20 تومن هست و تک تک قیمت نمی زنم راستی واسه تولد هم میتونید یه شخصیت کارتونی انتخاب کنید که گل پسرتون دوستش داره و تم تولدتش رو براساس اون براتون میزنم تم دو رنگ آبی و مشکی راه راه هم خوبه تکراری نیست تم ماداگاسکار هم خیلی خوب میشه تنوع و رنگ بندیش هم خیلی زیاده تم هورتون همخیلی خوب میشه پسرونه هم هست چون آبی داره
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 دی 91 22:20
سلام خانمی. ماشالله به گل پسری. اون عکسش که سرشو از لای در اورده بیرون خیلی بامزه شده
مامان امیررضا
11 دی 91 9:14
قربونت برم که اینقد ناز میخندی عزیزم
خاله مرمر
11 دی 91 23:43
قربونش برممممممم عاشق اون عکسشم که از پشت در دالی میکنه ماشاالله بچم خیلی زرنگه