رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

14اسفند- رادین عزیز دل همه

1391/12/14 13:25
نویسنده : رضوان
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شهزاده منhowdy0tu.gif

خوبی گلکم؟؟؟

الهی فدات شم که اینقدر خودتو خــــــــــــــــــــــــــــوب تو دل همه جا کردی..

چند روز پیش مامان جونت تلفن کرد و کلی قربون صدقت رفت و میگفت چرا اینقدر ایندفعه دیر کردید و اراک نمیاید ما دلمون واسه رادین تنگ شده...گفتم تا عید نمیایم اما 13 روز تعطیلاتو اراکیم....

عمو مسعود هم جمعه تماس گرفت تا با تو صحبت کنه که جنابعالی خواب تشریف داشتید..عمو هم دلش خیلی برات تنگ شده بود و میگفت یعنی تا عید نمیاید؟؟؟؟

دایی سهند(پسر خاله من) هم که مدام عکسهای تو رو تو فیس بوک میذاره با کلیییییییییی جمله که نشان از دل تنگش واسه تو اِ...

خاله فروغم که چند روز یکبار تماس میگیره که فقط با تو صحبت کنه...

مامی که تقریبا هر روز تو رو می بینه...اما چند ساعتی هم که پیشش نیستیم..تلفن میزنه و میگه میخوام صدای رادینو بشنوم...چند روز پیش که زنگ زد..گفتم رادین بیا مامی...خودتو لوس کردی و گفتی نــــــــــــــــــــه...منم به مامی گفتم رادین خودشو لوس میکنه و نمیاد پای تلفن که دیدم بدو بدو اومدی طرف من اما بازم گوشیو نگرفتی و گفتی دادین لوس میکنه....مامی هم میگفت بگو بلندتر بگه تا لااقل صداشو بشنوم....

دیروز ظهر که خونه مامی بودیم من و خاله مهسا تصمیم گرفتیم خودمو به خواب بزنیم تا تو خوابت ببره..منم چشمهامو بستم اما متوجه شدم که بله خاله مهسا چند ثانیه یکبار صورتشو میاره جلوی تو و چند تا بوس ازت میکنه و دوباره خودشو به خواب میزنه و چند ثانبه بعدش .....منم شاکی شدم و گفتم برو تو هال نمیذاری رادین بخوابه...خاله میگفت من که خالشم اینقدر عاشـــــــــــــــقشم وااااااااااااااای بحال تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو......جنابعالی هم که صدات در نمیامد و پستونک به دهن با چشمهای باز خاله را میدیدی که یکسره بوست میکنه....

میبینی مامانم چقدر واسه همه عزیزی...گلم قدر تموم این محبتها را بدون و سعی کن در آینده  جبرانشون کنی گلم...

اینجا هم اگه به ساعت عکس دقت کنی ساعت 12 شب بود و بابا خوابش برده بود تو اول رفتی از روی مبل گوشی بابا را برداشتی و گذاشتی رو دستش و بعد شروع کردی به تمیز کردن ماشینت..فدات شم که چراغها را هم خاموش کردم تا بلکه بخوابی اما تو تاریکی بازم میگفتی ماشین تَمییز کنم...

مامی عیدی واست لگو خریده...منتها زودتر بهت نشونت داد و تو هم کلی ازش خوشت اومد....

ممنون مامـــــــــــــــــــــــــــی جون....

رادینم دو روز پیش من و خاله مهسا رفتیم اداره پست تا خاله مدارک ماشینشو بگیره..آقاهه مسئول اداره یکهو گفت شما دووتا چقدررررررررررر شبیه هم هستیدد..دوقلویید؟؟؟؟ما را میگی داشتیم از تعجب شاخ درمیاوردیمتعجب.تعجبتعجبتعجبتعجب..آخه من و خاله مهسا کجااااااااا ؟؟؟؟؟؟شبیه همیم....بعد گفت پس چه نسبتی با هم دارید که مهسا گفت خواهریممم..گفت کدومتون بزرگتره که مهسا منو نشون داد....خلاصه خیلی جالب بود..حالا شبش اومدم این قضیه واسه بابا تعریف میکنم..بابا میگه اگه شما دو تا من کنار هم ببینم میگم حتی از یک شهر هم نیامیدید چه برسهههههههه....به دوقلووووووووو نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

`parisa
13 اسفند 91 22:52
mobaraket bashe radin kocholo
نگاری
14 اسفند 91 0:11
واییی من چرا این وروجک ها همه کم خواب می شن و بد خواب؟؟؟؟ راستی رادین جون لگوتو بیار با هم بازی کنیم
خاله مرمر
14 اسفند 91 0:29
این بچه وقتی خودشو لوس میکنه باید درسته قورتش بدین. بس که جیگر میشه.
مامانی باور کن اونجایی که خاله مهسا همش بوسش میکرد و رادین نگاش میکرد رو تصور میکنم دلم میخواد محکم بغلش کنم.
باید خدا رو شکر کنین که من رادین رو نمیبینم وگرنه تا حالا اونقدر میچلوندمش که هیچی ازش باقی نمیموند


D:
قالب و تقویم کودکانه
14 اسفند 91 11:59
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک دلبندتان هدیه تقویم به عنوان گیفت تولد بدون استفاده از تقویم های آماده طرح هایی که جایی ندیدید مطمئن باشید طرح کاملا توسط ما طراحی می شوند بنابراین هر تمی که مد نظر شما باشد ما آن را طراحی می کنیم فایل ها به صورت پی اس دی نیز به فروش می رسند http://baby-graphic.blogfa.com
مامان کیارش
14 اسفند 91 12:07
سلام.پسر من تقریبا همسن کوچولوی شماست.لینکتون میکنم با اجازه
میترا
14 اسفند 91 13:45
تازه خبر نداری ماهم عاااااااااشق این آقا خوشگله ایم واگه هر روز نبینیمش دلمون یزره میشه واسش رضوان جون آقای خوشگلمون وببوس وبراش اسفند دود کن
مامان ترنم
14 اسفند 91 13:53
جيگر خاله. خوب همه رو سر كار گذاشتي‌ها!!!!!!!!!!!!!! چند نفري از پس تو وروجك بر نميان.
یه نی نی توو خواب و رویا
14 اسفند 91 14:09
وااااااااااای ماشالله به این رادین جون چقدر عسله
مهسا
14 اسفند 91 14:48
وااای چه بوس های آبداری بودااا
آرام خانوم
14 اسفند 91 16:48
چقدر شیرینه این عروسک شما. چقدر نازه این فرشته ی آسمونی شما. چقدر خواستنیه ، حق داره خاله اش. این خاله اش ( خاله آرام ) هم به شما یه سایت فروش اسباب بازی که همیشه ازش اسباب بازی میخره معرفی میکنه . آخه واسه نی نی خودشون همیشه ازش میخره . www.bazidan.com انقدر این سایت همیشه به من احساس خوبی داده که به همه میخوام بشناسونشم. مامان رادین و رادین کوچولو دوستووون دارم.
مامان کورش
14 اسفند 91 18:06
رادین جون من وکورش هم عاشقتیم از بس ناز وخوردنی هستی رضوان جون من تولد کورش اول فروردین یا 30 اسفند میگیرم بستگی به کیکش داره که شیرنی فروشی باز هست یا نه
ارشیا
14 اسفند 91 21:30
رادین جون داداشی کم پیدایی . این بزرگترا هنوز ما ها رو قبول ندارن هاااااااا؟! عیدی هم که پیشاپیش گرفتی خوش به حالت زنده باشی الهی همیشه
مامي كيانا
16 اسفند 91 10:17
قربونت برم كه واسه همه عزيزي بس كه شيريني راستي مباركت باشه ميبينم كه عيديت هم پيش پيش گرفتي
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 15:50
از بس شیرین و خوشگل رادین جون که به دل میشینه لگوتم مبارک عزیز دلممممم
مسیحا
18 اسفند 91 21:54
چقدر بامزه ای رادین جون