رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

27 بهمن - مامان و رادین + مهرسا کوشولو

1392/11/29 11:13
نویسنده : رضوان
823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم...

فدات بشم من که اینقدررر دوست دارم که نمیدونم چکارت کنم...

این دو هفته که از اراک اومدیم تا همین دو سه روز پیش تو را اصلا بیرون نبردم..آخه یکهو هوا خیلی سرد شده بود و برف و بخ زمینو پوشونده بود...زمین هم لیز و خطرناک...

خلاصه حالا چند روزه خدا را شکر هوا بهتره...

یکروز ساعت حدود 1 ظهر با مامی بردیمت پارک...

وااای که از خوشحالی نمیدونستی چکار کنی...

البته اولش یکم هنگ کرده بودی و از پله های سرسره بالا نمیرفتی و میگفتی بذار نی نی ها برن بعد...

اما بعدش دیگه مگه بازی را تموم میکردی با هزار ترفند بردیمت خونه.

روز 23 بهمن - هم بالاخره نی نی خاله ساره  ( دوست مامان ) بدنیا اومد..

از اول بهمن منتظرش بودیم...

یه دخمل نانازی که قراره اسمش بشه مهرسا...

به رادین گفتم اسم نی نی خاله ساره چیه؟رادین: فکر نکنم قسطنتنیه باشه...

اینم عکسش

یکم از شیرینی های رادین...

من طبق معمول شعر برای رادین میخوندیم...

رادین: مامان این شعرها را از کجا یاد گرفتی؟؟؟متفکر

متفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکر

رادین شب در تختش و طبق معمول نمیخاد بخوابه

رو به مامان میکنه و میگه: مامان بریم آبنبات بخوریم؟؟؟ نظرت چیه؟؟؟چشمک

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

رادین ماشینشو به من نشون داد و گفت کی روی این بشینه؟

گفتم: رادین

رادین نخیر....گل راد....قهر

قابل ذکره که گاهی اوقات من رادین را گُل راد صدا میزنم...نیشخند

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

رادین:مامان اسم مامانت چیه؟

مامان:مامی آذر

رادین:نخیر منم...

رادین :اسم بابات چیه؟

مامان:بابا رضا

رادین:نخیر بابا شهرام

چند دقیقه بعد...

رادین:اسم مامانت چیه؟

مامان:رادین

رادین ذوقی میکنه و سوال بعدی اسم بابات چیه؟

مامان:بابا شهرام

رادین:ای پُ یو  ای پر رو ) بابا رضا ا.... خنده

خندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخندهخنده

امروز صبح رادین از خواب بیدار شد و شاکی روی فرش دنبال ی چیزی میگشت...

گفتم پسرم چی میخوایی؟

رادین:بابا را که گذاشته بودنم تو ماشینم نیستش...

چون رادین معمولا پاکنهای شکل دارش را میذاره داخل ماشینهاش...

منم یکی از پاکن هاشو بهش دادم گفتم بیا.....

رادین:نـــــــــــــــــــه این نبود...نخ بود...

خلاصه که کلی روی فرش گشتم تا بابا را پیدا کردم...

اینم بابا داخل ماشین...کلافه

نخ سفیده..نمیدونم با چشمهای غیر مسلح قابل رویت هست یا نه...آخ

و بازم رادین ...در حال تماشای عکس سه نفرمون بود...

رادین: ااا

عکس رضوان و شهرام و اقـــــــــــــــــا دادین ا..... (بچم هنوزم نمینونه  ر  اول کلمه را تلفظ کنه... عاشقشم...)

من:عصبانی


و اما

مامان وقتی همسن رادین خان بود....

رادینی....

بااازم مامان رضوان....

و رادین ماااا

و اما

رادین من وقتی خندیدنش به اوجججج میرسه به سکسه می افته....

این سکسکه هایت تا همیشه می تواند هیجان زده ام کند؟!

کافیست قهقه هایت به اوج برسند....

تا مهمانت شود !

مثلِ وقتی که توی دلم بودی...با من بودی..وقت و بی وقت سکسکه می کردی...تکان های ریتمیک، حس خوب زندگی بهم می بخشید...

مثل وقتی که نوزاد بودی....که فیلم می گرفتم از سکسکه های طولانی و کلافه شدنت....

این روزها ، بازی را به جایی می رسانم که بخندی...که بامزه شوم برایت...که صدای هیع ِسکسکه هایت گوشم را پر کند...

و هر بار نگرانم ، نکند این بار سکسکه نکنی...بزرگ شده باشی...

مادرم دیگر...دلم خوش است به صدای هیع هیعِ سکسکه هایت!!!

شیرینیِ عمرم...بخند. 

خدایا شکر....دوستت دارم خیلی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

عالمه مامان امیرحسین
27 بهمن 92 14:36
امیرحسین من هم از وقتی گوچولوتر هم بود با خندیدن سکسکه میکنهبدو بیا آپم
مامی رها
27 بهمن 92 18:19
عزیزم..............رضوان کوچولو چه نازه قدم نورسیده مبارک......چه اسم قشنگی داره انشاالله همیشه لبخند رو لبای رادین جون و مامان مهربونش باشه
رضوان
پاسخ
ممنون گلم
منا(مامان کورش)
27 بهمن 92 18:22
سلام عزیزم حسابی رادین جون ما بزرگ شده چشمتون روشن چه نی نی ناز وخوشملی خدا حفظش کن رضوان جون دیگه به ما سر نمیزنی
مامان امیرعلی
28 بهمن 92 7:27
سلام عزیزم... خیلی شبیه خودتون هستاااااااااااااا رادین جون... چه دنیایی دارین شما مادر وپسررررررررررررر... خیلی بلایی رادین جون
رضوان
پاسخ
مامان ترنم
28 بهمن 92 8:04
عززززيززززززم چه عسليه اين مهرسا جون.
مامان ترنم
28 بهمن 92 8:05
كپي برابر اصله اين رادين ها!!!!! پس بابا شهرام چي؟؟
رضوان
پاسخ
مامی
28 بهمن 92 17:28
راد بادیدن عکس مامان رضوان با تعجب نگاه می کنه و میگه این عکس کیه؟چون میدونست خودش نیست
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
28 بهمن 92 19:33
سلام به شما دوست خوبم دوست داری قالب وبلاگ با عکس نی نی نازت داشته باشی ؟ دوست داری بالابر وبلاگ با عکس نی نی تون داشته باشی ؟ دوست داری لوگو و صفحه ورودی داشته باشی با عکس نی نی تون؟؟؟ سال نو هم که نزدیکه کلی لیست توی نوبت دارین باید براشون تقویم طراحی کنم اگه شما هم دوست داری برای سال نو تقویم با عکس کوچولوی دلبندتون داشته باشی حتما بیا پیشم توجه داشته باش کار هایی که دیگر طراحان درست میکن مقابل خدات و کار های ما غیر مقایسه شدنیه منتظر حضور گرمت هستم
متین من
28 بهمن 92 22:16
دادین جان بثول خودت قدم دختر خاله نازت مبارکه اسمش هم قشنگه منم اگه یک دختر داشته باشم همین اسم دوس دارم ببوسش
رضوان
پاسخ
ممنون عزیزم اما ساره جون دوست منه...رادین هنوز دختر خاله دار نشده متاسفانه
میترا
29 بهمن 92 9:47
وای رضوان کپی خودت می دانم خیلی کیف داره ان شااله خدا حفظش کنه وسایه شما بالای سرش باشه
رضوان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آریا
29 بهمن 92 14:06
سلام رادین خـــــــــــــــــــــــــــــــــــان خوبی خاله به سختی قابل رویت بود خواهر امیدوارم همیشه سکسکه کنه برات
یاسمن
29 بهمن 92 20:29
سلام رضوان جون چقدر رادین شبیه خودته خدا حفظش کنه عزیزم بوس واسه عزیزم رادین
مامان کوثری
30 بهمن 92 5:33
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
الهه مامان یسنا
30 بهمن 92 9:20
من اینجا نظر نذاشته بودمای بابا آلزایمر گرفتیم رفت چقدر ذوق این عکسهای خودت و رادین رو کردم یادم رفته انگار ثبتش کنم قدم مهرسا جون مبارک باشه چقدر هم نازه
شقایق(مامان ارشان)
1 اسفند 92 18:11
واییی نینی جدید مبارک. مهرسا خیلی نازه قاب عکستونم خیلی خوشگله! دلم خواست بخرم راستی رادین خیلی شبیه مامان رضوانه هاااااااااااااااااااااااااا
یک عاشقانه آرام
8 اسفند 92 12:57
عاشقتممم رضوان عالی بووووووود این پست
مامي كيانا
11 اسفند 92 10:47
واي شما و رادين خان چقدر به هم شبيه هستيد كپي خودته
مریم (مامان ارمیا )
22 اسفند 92 2:46
الهی قربون اون خنده های هیجانیت بشم خاله جوونی