رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

2 اسفند- 2 سال و 11 ماهگیت مبارک فرشته من

1392/12/2 23:30
نویسنده : رضوان
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

** چه پرشتاب اند

ساعت ها در روز ، روزها در ماه و ماه ها در سال و سال ها در عمـــــر ....**

یادش بخیر...

روزهای پایانی اسفند 89 ...چه انتظاری...چه هیجانی ...چه بی تاب بودم...دلم فقط تو را میخواست...تا باور کنم انچه را برایم رویا شده بود...به انتظار تولد رویایم بودم.

این روزها...چقدر حس و حالم عجیب است...

چیزی بین خواستن و دلتنگی ...گم کردن و بدست اوردن...

هر روز چوب خطی می کشم روی انتظارم برای سه ساله شدنت...

آمدم بگویم...

پسر بهاری من دوسال و یازده ماهگی ات مبارک...

فدای تو مادر

بند بند وجودم به یک نفسِ تو بند است! !

خدایم ، مهربانم...بی نظیرم...

صبرم را بیشتر کن....در برابر سیر تکامل این کودک...از هر نظر...

کودکم می خواهد قدمهای بزرگتر بردارد...نکند مانع شوم...نکند عشقم دست و پایش را ببندد....می خواهم رها باشد...بالنده تر از همیشه باشد....نکند عجله کنم....نکند....

زندگی ام وقف نفسهایت...که نبضم با اهنگش تنظیم شده...پس شاد و سالم نفس بکش همه ی وجودم...

خدایم همــــــه چیز را به تو میسپارم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرعلی
2 اسفند 92 21:54
رادین جونم تولدت مبارک عزیزم.... تو هم مثل امیرعلی فروردینی هستی هااااااااااااا شما 2 فروردینی من 5 وامیرعلی 6 فروردینه.....تولدمون مبارککککککککککککککککککک.... خاله بروزیمممممممممم
رضوان
پاسخ
]چه جالب ...تولد شما و امیر علی جونم مبارک
مامی رها
2 اسفند 92 23:03
انشاالله 120 سالگیشو تو همین وب بهش تبریک بگی رضوان جون........راستی بدو بیا کارت دارم!!!!
رضوان
پاسخ
ممنون گلم...اومدممم
نازي مامان پورياپارسا
3 اسفند 92 7:38
مبارکه بانمک .خيلي ماهي پسرک گلم .دوستاتوازيادنبري
الهه مامان یسنا
3 اسفند 92 8:58
ای جووونم داره بزرگ میشه واسه خودش کم کم مرد میشه پیش پیش تولدت مبارک عزیز دل...
شقایق(مامان ارشان)
3 اسفند 92 15:34
وووووااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی دیگه چیززی ب تولد نمونده آخ جووووووووووووووووووووووون
مامان برديا
4 اسفند 92 13:43
آخ جون ديگه چيزي نمونده تا تولد...ايشالا مبارك باشه پيش ما بياين
منا(مامان کورش)
5 اسفند 92 3:40
سلام عزیزم خیلی خوشحال میشم این متن تو وبلاگ زیبایی رادین جون ببینم
رضوان
پاسخ
ممنون
طراح نو
6 اسفند 92 1:01
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان ترنم
6 اسفند 92 7:34
رادين جون تولدت هم نزديكه عزيزم. ان شاا... هميشه زير سايه پدر و مادر سالم و سرحال باشي.
مریم (مامان ارمیا )
22 اسفند 92 2:44
عزیز دلم ایشالله 120 ساله بشی