رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

14 تیر- روزانه های من و رادین...

1393/4/14 13:10
نویسنده : رضوان
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

پسر با هوشم

گلم امروز 7امین روز ماه رمضانه...

خیلی سخته اینروزای طولانی روزه گرفتن...طفلی اونایی که سرکارم میرن که واویلاست...

خلاصه که تو 7 ساعت باید افطار کنی شام و سحری بخوری و میوه و... هم نوش جان کنی...طفلی معده هامون...

پسر گلم دوشب پیش اینقدر بارون اومد و هوا عالی شده بود که من و مامی تا سحر بیدار نشستیم و به صدای بارون گوش میدادیم...

اینروزا تو تا صبح میشه و بیدار میشی سریع جاد تو (به قول خودت) پهن میکنی و شروع میکنی به ماشین بازی...

فلش کارتهای تابلوهای راهنماییتم میاری و ماشا.. که کاربرد همشونم بلدی...

اونا را میذاری کنار تابلوهای راهنمای چاپ شده روی خیابونت...

خلاصه که روز چند بار این فلش کارتها را دوره میکنی....خندونک

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

چند روز پیش طبق معمول که کل اسباب بازیهات روی زمین پخش بود...بهت گفتم زودتر اینا را جمع کن الان بابا از سرکار میاد...ناراحت میشه ها...

تو گفتی:چرا ناراحت میشه اینا دست اندازن ...بابا باید از روشون بپره...زیبا

من:تعجب

قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

دیشب با بابا بازی میکردید و از ته دل میخندیدی و داد میزدی دارم از خندِگی میمیرم.....قه قهه

ما:دلخور

دلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخوردلخور

تو این عکسم مثلا داری اسکوترتو تعمیر میکنی....خسته

دو قطره که به هم نزدیک
می شوند تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند.

اما دو تکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند!

پس هرچه سخت ترباشیم فهم دیگران برایمان مشکل تر،و در نتیجه امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد….

آب در عین نرمی ولطافت در مقایسه با سنگ به مراتب
سر سخت تر ، ودر راه رسیدن به هدف خود لجوجتر و
مصمم تر است .

سنگ پشت اولین مانع جدی
می ایستد.

اما آب…راه خود را به سمت دریا ادامه می دهد.

در زندگی معنای واقعی
 سر سختی، استواری، ومصمم بودن را،در دل نرمی وگذشت باید جستجو کنیم .


گاهی لازم است کوتاه بیاییم….
 چشمانمان را ببندیم و عبور کنیم.

گاهی مجبور می شویم  نادیده بگیریم…
 گاهی نگاهمان  را به سمت دیگر بدوزیم که نبینیم…
ولی با آگاهی وشناخت .

آنگاه بخشیدن را خواهیم  آموخت ….

پسندها (1)

نظرات (11)

خاله ی سارا
14 تیر 93 13:22
سلام آقا رادین ... من سارام.. 18 تیر دوسالم میشه . بخاطر تولدم مسابقه برگزار میکنم.... اگ بخوای تو هم میتونی تو مسابقه شرکت کنی . مسابقه اینطوریه که نی نی ها عکساشونو برام میفرستن و من مسابقه میزارم که کدوم نی نی خوشگل تره و بعد برنده اعلام میشه... اطلاعات بیشتر در وبلاگ مسابقه ای برای نی نی ها!!! sarajoon91.niniweblog.com
مامانی
14 تیر 93 16:13
سلام به رادین جووووونم خوبی خاله؟ ببخشید ما یه مدت نبودیم و نتونستیم بهتون سر بزنیم قول میدم جبران کنم چه جالب!! این مدل اسباب بازی ندیده بودم لازم شد واسه وروجکمون بخریم خوش باشید
نیکــو
14 تیر 93 16:26
چه جاده ای قشنگی داری رادین جونم .. واای کلی خندیدم بهت از خندگی مردم به قول خودت شیطون بلامتن اخر عالی بود دوستم دقیقا همینطوره
مامان علی
14 تیر 93 20:39
خوش بحال رادین جوون...به به چه وسایلی..چه پسر باذوقی...ماشالله
هانی
15 تیر 93 10:04
سلام رضوان جونم خوبی؟خیلی دلم تنگ شده بود براتون نمیدونی هر دفعه وقتی میبینم نظر گذاشتی چقدر خوشحال میشم ماشاالله غشق منم حسابی مردی شده برا خودشششش عاشخخ اون جادشم منن یه ماچ از صورت ماهش بکن
نازی مامان پوریا پارسا
15 تیر 93 14:48
قربونت برم پسر گلم خیلی خوشگل شدی تو عکس هات به دوستات هم سربزنی فسقلی خوش تیپ
نازی مامان پوریا پارسا
15 تیر 93 14:51
بی زحمت مامانی این اسباب بازی خیابون وخط کشی رو باچه عنوانی گرفتی ما هم واسه پوریامون بخریم باتشکر قابل توجه :ازوقتی این عکس رو دیدم دارم پوست مامانمو میکنم واسه منم بگیره :پوریا
رضوان
پاسخ
جیگر پوریااااااااا
مینا حسینی
15 تیر 93 17:28
سلام رادین جون ماشاله به این ذوق و هیجان این گل پسر واییییییییییی چقد اسباب بازی خوشبحالته ها اون بازی خیابون چیه به ما هم میگی نی نی ما هم میخادددددددددددددددددددد بوس قندم
راحله
15 تیر 93 20:11
منم از خندگی مردم بخداااا از دست کارا و حرفای با مزه ی این گل پسرررررررررر رضوان جونم جادش چقدر خوشکله!! چه مارکیه؟ بی زحمت قیمتشم بهم بگو خیلی خوشم اومده ازش شاید واسه اتاق هوراد بخرم
مامان ويانا
16 تیر 93 7:20
سلام رادین جون خانه شما فکر کنم زلزله آمده چرا همه اسباب بازیهایت را اینطوری پخش کردی داخل خانه ؟ مگر اینجا خیابان که دست اندازن داشته باشد. ماشاء اله بچه های امروزی که همگی نابغه هستند . راستی توی پارک خیابان هشتم هر شب به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه زنده اجرا می کنند و بازارچه ماه رمضان دایر است شما رفته اید ؟
رضوان
پاسخ
نه گلم نمیدونستم...نرفتم.ممنون اطلاع دادید
ارشیا
17 تیر 93 3:17
خیلی وبلاگ جالب و قشنگیه خوشحال میشم به وبلاگ ارشیا زبل هم سر بزنین و نظری بدین
رضوان
پاسخ
خانومی ادرس وبتونو که نذاشتید.چطوری سر بزنم ;-)