رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

13 خرداد---نظرم مساویه

1395/3/13 18:39
نویسنده : رضوان
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

خیلی جالبه که الان تو یکی از کارتونهایی که داشتی میدیدی...

گفته شد نظرم منفیه...

گفتی یعنی چی؟؟؟

گفتم یعنی نه...اگه بگن نظرم مثبته یعنی بله...

بعد یکهو گفتی ...اگه بگن نظرم مساویه یعنی چی؟؟؟تعجب

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

رادین عشق من اسم خودشو بابا و منو روی کاغذ نوشت و گفت میخاو بزنم به در اتاقم...

رضوانشو...ض را انگلیسی نوشته... واوشم فکر کنم فراموش کرده بنویسه...بوسزبان

زبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان

و اما جمعه گذشته 7 خرداد...

با عموت اینا و مامانجونت اینا رفتیم آب اسکون...

من فقط یکبار رفته بودم اونجا اونم وقتی 4سالم بود...

و یه عکس جالب...

پسندها (2)

نظرات (2)

مرجان مامان اران و باران
13 خرداد 95 19:10
ای جان پسر بامزه هههه
شهرزاد
14 خرداد 95 19:45
عکسه خیلی جالبه رضوان جون فکر کنم دقیقا" همون نقطه س!
رضوان
پاسخ
بله عزیزم دقیقا