رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

1 اسفند-30 روز تا تولد

1391/2/7 11:49
نویسنده : رضوان
808 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

فقط 30 روز دیگه مونده تا تو یک سالت بشه.

اصلا باورم نمیشه عزیزم.

دیروز عصر خاله مهسا آمد خونمون تا پیش تو بمونه و من برم خرید.اما بعد تصمیم گرفتیم سه نفری بریم.

تو هم عاشق د د-تا من گفتم رادین بریم د د .شروع کردی به غر زدن که باید منو بغل کنی.حالا مگه متوجه میشدی که رادین جان بذار لباساتو بپوشم.فقط داد و بیداد میکردی.

خلاصه رفتیم خرید و تو حسابی کیف کردی .

تو این چند روزه وقتی می خوابونمت،خیلی تلاش میکردی تا خودت بلند شی و بشینی.

اما امروز واسه اولین بار تونستی خودت از حالت خوابیده بلند شی و بشینی..........

شب هم که خواب بودی،یکهو دیدم خودت چشم بسته نشستی...مامان جان حالا چه وقت نشستن  ا ؟؟

رادین در حال خرید

رادین در حال خرید

عشق من

این متن را هم تقدیم به مامان خودم _ مامانی شما _میکنم:

مادر، تو شکوفاتر از بهار،

نهالِ تنم را پر از شکوفه کردی و با بارانِ عاطفه های صمیمی، اندوه های قلبم را زدودی و مرهمی از ناز و نوازش بر زخم های زندگی ام نهادی. در تابستانهای سختی، با خنکای عشق و وفای خویش، مددکار مهربان مشکلاتم بودی تا در سایه سارِ آرامش بخش تو، من تمامی دردها و رنج ها را بدرود گویم. با وجود تو، یأس دری به رویم نگشود و زندگی رنگ «پائیز» ناامیدی را ندید. تو در «زمستانِ» مرارت های زندگی، چونان شمع سوختی تا نگذاری رنجش هیچ سختی ستون های تنم را بلرزاند.

مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین عشق ها همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ستاره
1 اسفند 90 11:29
مژده مژده!!!مجله قاصدک راه اندازی شد. ضمن آرزوي سلامتي براي شما و دلبندتان از شما دعوت میکنم با نظرات سازنده خود ما را یاری فرمایید منظرتان هستیم
mah
1 اسفند 90 11:44
rafti kharid joojoo?delam barat tangidebr>



منم دلم واسه همتون تنگ شده.اگه خدا بخواد آخر هفته میام
رضا جونی
1 اسفند 90 12:53
(✿◠‿◠)   سلام سلام پنجشنبه تولدمه؛ توی وبلاگم تولد گرفتم،خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید،@}; -تا شما نیاین شمعا رو فوت نمی کنم،بی صبرانه منتظر نگاه گرمتون هستم
رضا جونی
1 اسفند 90 16:49
http://rezajoon.niniweblog.com/
سمیرا مامان آنیتا
3 اسفند 90 10:02
هوراااااااااا یه تولد دیگه
رادین جان تو عشق دد ای ؟
یه قرار بذارین با آنیتا برین فروشگاه آخه دختر منم عاشق دد و فروشگاهه


باسه خاله جون.من خیلی د د دوست دالم