رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

9 بهمن - 8 امین ...

1391/11/9 21:52
نویسنده : رضوان
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولو

امروز 8 امین سالگرد ازدواج مامان و باباست... http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

واسه همین یک کیک کوچولو درست کردم  و تو کلی فوتا بازی کردی...شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

رادین:وای چه فوتای خوشدِلی  ...چکار کنم؟؟؟ بردارمش یا ...نه؟؟؟؟

بردارمش بهتره؟؟؟ببینم چه نوع فوتاییه؟؟

آخ جون فوتا اوشَن شد....هویـــــــــــــــــــــــــــــــــا

خاله مهسا دیروز بهت گفت رادین دست به سینه بشین تا برات کتاب حسنی بخونم...اول بلد نبودی دست به سینه چطوریه؟؟تا اینکه خاله بهت یاد داد...

حالا فکر میکنی هر وقت بخوای خاله واست کتاب بخونه باید دست به سینه بشینی..

دست به سینه میشینی و میگی حَسَنی بیخون....

امروز میخواستی رو مبل بشینی اما نمیتونستی به من گفتی دادین بیشینه...

منم گذاشتم رو مبل...

بعد لیوانت را که دستت بود را میخواستی بذاری رو مبل دادی دست من و گفتی دیوان بیشینه !!!!!

امروز مامان بزرگت تلفن زد و گفت بابا بزرگ گفته دلم واسه رادین تنگ شده این هفته میان اراک؟؟

منم گفتم بله فردا میایم.

خوش به حال پسرم که همه دلشون واسش تنگ میشه.

دیروز تو پیش مامی موندی و من و خاله مهسا با افسانه جون و پانته آ قرار گذاشتیم بریم بیرون...خلاصه رفتیم خرید و کلی خوش گذشت...مامی آذر عیدی من و خاله مهسا را زودتر بهمون داد ما هم سریع رفتیم خیابون و زدیمش زمین..ممنون مامان خوبم..

چند تا از عکسهای عروسی مامان و بابا را تو پست بعدی برات میذارم....http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مرمر
10 بهمن 91 12:54
قربونشششششش برممممممممم فدا اون دست به سینه نشستنش بشممممممم من الان این شکلیم دلم واسه بوسیدنش ضعف میره. عاشقتم رادیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
خاله مرمر
10 بهمن 91 12:56
مامانی و بابایی سالگرد ازدواجتون مبارک از ته دل آرزو میکنم که همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید و سایه پر مهرتون بالای سر رادین جونم
خاله مهسا
10 بهمن 91 20:01
وااای که چقدر خسته شدیم از صبح تا شب.از اینور به اونور
الهه مامان یسنا
11 بهمن 91 13:54
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم. ایشالاه همیشه خوشبخت و آروم کنار هم زندگی کنید
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:41
8سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزمممممممممم
کاکل زری یا نازپری
13 بهمن 91 14:32
هشتمین سالگرد عاشقیتون مبارک باشه عزیزم انشاالله سالیان سال در کنار هم زندگی کنید. الهی خاله قوربون دست به سینه نشستنت بشممممممممم