رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

بازی

1391/11/12 10:24
نویسنده : رضوان
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین

من به یک بازی دعوت شدم! از طرف شقایق جون مامان ارشان کوچولو شکوفه پاییزی ،

بازی وبلاگی این طوریه که من باید بنویسم چرا وبلاگم رو دوست دارم و در پایان هم سه تا از دوستای دیگرم رو دعوت کنم که توی وبلاگهاشون همین کار رو انجام بدن.

من وبلاگم را دوست دارم:

چون وبلاگم هدیه منه به پسر جیگرم.....امیدوارم گلم این هدیه ناقابل را مثل من دوست داشته باشه...در واقع این وبلاگ، وبلاگ من نیست وبلاگ متعلق به دلیل زندگی و زنده بودن منه...

این وبلاگ خاطرات منه از دوران بارداری تا بدنیا اومدن عسل طلا و بزرگ شدن ثمره زندگی عاشقانمون...

از طریق این وبلاگ با دوستای مجازی زیادی آشنا شدم و از راه دور عاشقانه دوستشون دارم و تقریبا هر روز به وبلاگ همشون سر میزنم چون دلم واسشون تنگ میشه...

منم این سه دوست را دعوت میکنم به این بازی قشنگ...

لیلا جان مامان ترنم بهاری

الهه جان مامان یسنا عسل

مرضیه جون خاله عزیز ریحانه جیگر طلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مرمر
10 بهمن 91 12:57
مامانی من الان دچر ذوق مرگیه حاد شدم مرسی که منو به این بازی دعوت کردی
الهه مامان یسنا
11 بهمن 91 13:51
مرسی رضوان جون به خاطر لطفت به من.