رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

9 آذر- شوکه ام

1394/9/16 12:10
نویسنده : رضوان
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم

امروز صبح ساعت4 صبح بابا بعد 5 روز از مشهد رسید اراک..

و تو که همش منتظرش بودی ..شب بازم به این امید که بابا نزدیک صبح میاد خوابت برد..

اما صبح ساعت 9 بیدار شدی و دیدی که دوتا نانچیکو و دو تا شمشیر بابا برات سوغاتی اورده...

بابا هم تازه رسیده بود خواب بود..

منم از فرصت استفاده کردم گفتم تا تو مشغول اسباب بازیاتی برم یه دوش بگیرم...

تو هم وسط حموم همش میامدی در میزدی و نانچیکوت که زنجیرش در میرفت را میدادی تا درست کنم...

تا اینکه من که از حموم در اومدم..

یهو دیدم تو جلوی من یه کوچولو خوردی زمین و بعد بلند شدی و شروع کردی بلند بلند داد زدن..

بعد یهو خوابیدی..فکر کردم که چون زود بیدار شدی خوابت برده..

اما بعد دیدم خیس عرقی...

و هر چی صدات میکنم جواب نمیدی..

خلاصه شروع کردم داد زدن..بابا بیدار شد و تو رو بردیم بیمارستان....

اونجا فکر کردن بخاطر خوردن زمین ممکنه دور از جونت ضربه مغزی شدی...

البته وقتی رسیدیم بیمارستان تا آنژیو زدن به دستت از دردش بهوش اومدی و شروع کردی به گریه که دستم درد میکنه...

کلی چکاپ شدی و سی تی اسکن...اما همه چیز سالم بود...

اما گفتن یک شب تو بیمارستان تحت نظر باشه بهتره...

خلاصه که چه روز بدی را گذروندیم...

الانم تمام بدنم میلرزه وقتی یادم میافته..

نمیخواستم تو وبلاگت اینو بنویسم ..اما گفتم بزار تموم خاطراتت چ تلخ چ شیرین ثبت بشه..اما خب خیلی اذیت شدم تا این پستو نوشتم...

بعد که اومدیم خونه متوجه شدیم لوله دودکش ابگرمکن یکم شل شده و همه دود اون داخل خونه میامده...

و تو دچار گاز گرفتگی شده بودی....گریه

الانم هر موقع خوابی همش نگاهت میکنم و بهت دست میزنم ببینم خودتو تکون میدی یا نه...

حالم خیلی بده..تا سه روز اول که شوک بودم و لحظه ب لحظه گریه میکردم...

الانم که دارم تایپ میکنم سرم بشدت داره گیج میره...

دوستت احمد رضا که با ماشین تصادف کرده بود..با عروسکهای تو که مامی برات خرید...

قول بده دیگه اینجوری مامانو نترسونی...

نمیدونم چی بنویسم دیگه..

حالم داره بد میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ويانا
23 آذر 94 11:07
انشاله که همیشه سلامت باشی و دیگر هیچ اتفاق تخلی برای رادین جون پیش نیاید.