رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

21آذر-اینروزا

1394/9/21 16:55
نویسنده : رضوان
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

16 آذر بازم برف شدید اومد...

وقتی برف میاد تو دیگه تو خونه بند نمیشی...همش دوست داری بری بیرون و برف بازی کنی...

تو اوج باریدن برف منو مجبور کردی ببرمت بیرون...

و ...

و ...

روز چهارشنبه اولین جلسه کلاس سفال بود...

و تو که تا حالا سفالگری نکرده بودی...میگفتی مثل خمیر بازیه..و اولش خوشت نمیامد بهش دست بزنی...

الانم که الانه بهش میگی گل بازی....خندونک

ی هزار پا و ی ادم درست کردید...

و ...

و ...

و روز جمعه هم ناها رفتیم خونه مامان جونت...

قرار بود واسه زهرا و سعیدم تولد بگیریم...

کادوهاشونم برده بودیم...

و تو کلی ذوق میکردی...

اما وقتی رسیدیم..مامانجون گفت...گفتن نمیاین...

و تو اینقدر ناراحت شدی و گریه کردددی....

آخه کلی برنامه ریخته بودی با زهرا بازی کنی...گریه

چند روزه گیتار و سه تار بابا را اوردی و کلی واسمون مینوازی...

همش به بابا میگی بابا واسمون یه آهنگ بنواززززز...بوس

و ...

و ...

روی تخت بودم...

که صدات کردم...گفتم بیا یک لحظه...

بدو بدو اومدی پیشم..گفتی چی میگی مامان..

گفتم هیچی دلم واست تنگ شده بود و یه بوس کردمت...

بعد گفتی مگه تو دلت واسه من تنگ نشده بود...پس خودت باید میامدی پیشم...

چیه نکنه فکر کردی که پا نداری؟؟؟و بعدش کللی خندیدی...قه قهه

من:تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیلار
4 دی 94 14:09
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید و وارد کانال تلگرامم بشید کارم در ارتباط با طراحی تم تولد برای بچه ها و بزرگسالان هست