رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

26 مهر---بوکسر

1395/7/29 9:50
نویسنده : رضوان
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممم

اینروزام داره میگذره و تو شبها زود میخوابی تا صبح زود بیدار بشی...

منتها دیگه ظهرها نمیخوابی

داریم به این وضعیت کم کم عادت میکنیم.

مثل قبل نق نمی زنی.اما خیلیم از رفتن به مدرسه راضی نیستی...میگی دلم واسه تو تنگ میشه...خسته

و اما بوکسر چیه؟؟؟تعجب

دیروز اومدی و گفتی فردا من میخوام بوکسر بشم چون پسر خوبی بودم...

منم خیلی تعجب کردم  و متوجه منظورت نشدم...

تا اینکه بعد از کلی فکر کردن و حدس زدن فهمیدم منظورت مبصرهخنده

خلاصه خیلی ذوق کردی که مبصر شدیمحبت

و اما اسامی همشاگردیهات روی دیوار کلاستون

اینم برنامه کلاسیتون

و اما از سه شنبه این هفته ..فقط سه شنبه ها مدرستون تغذیه سالم بهتون میده..

این هفته عدسی بوده که تو کلا ظرفتو پس دادی ب معاونتون و حتی لب نزدی ببینی خوشت میاد یا نهغمگین

از قیافتم معلومه کلا راضی نیستیسکوت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zeinab
30 مهر 95 14:51
دوست عزیز به وبلاگ من هم سر بزن