رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

اول آبان--مامانِ معلم

1395/8/1 21:48
نویسنده : رضوان
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من

امروز یهویی تصمیم گرفتی که من معلم بشم و تو شاگرد...

خودت رفتی یا ورق اوردی و با چسب به دیوار چسبوندی ...

به منم یه مداد دادی...

خودتم رفتی عقب نشستی و منتظر من ...

تا درسو شروع کنم...

منم که غافلگیر شده بودم نمیدونستم از کجا و چطوری شروع کنم...

خلاصه که اول اعدادو تا 20 با هم تمرین کردین نوشتنشو...

بعد کشیدن دایره و مربع و مثلث...

بعد نوشتن اسم رادین...

و دوباره کشیدن یه نقاشی...

حساااابی بهت خوش گذشت...

کلی ذوق کردی و گفتی مامان خیلی معلم خوبی بودی...

و از اونجا که امروز تکلیف قرانو تو مدرسه خوب انجام داده بودی و یه عکس برگردون از معلمتون جایزه گرفتی و کللللللی بابت این موضوع خوشحال بودی....

من بهت گفتم من به نقشیت یه برچسب جایزه میدم چون عالیه....

تو هم باذوق گفتی منم به معلمی تو برچسب جایزه میدم چون معلم خیلی خوبی بودی....

واییی که عاشقتم....محبت

اینم اولین باب اسفنجی تو که بدون کمک کشیدیتشویق

و اینم تکلیف قرانت که برچسب گرفتی...

و اما الان خاله مهسا یه عکس از سامیار در حال تماشای کارتون واسم فرستاد...

خیلی بانمکه ببینشمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)