رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

بوی بهار-بوی تولد

1390/12/22 11:48
نویسنده : رضوان
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر 11 ماهه و 20 روزه من

فقط 10 روز تا یکساله شدنت مونده..........

پیشاپیش..........

یک سالگیت مبارک....

تو شیرین تر از آنی که فکرش را میکنی...خیلی شیرین و دلچسب!

آنقدر که خودمان هم فکرش را نمیکردیم...

شدی همه ی همه ی ما

دوازده ماه داری اما گویی عمریست هم خانه ایم...........

عزیز دلم ،همه زندگیم عاشقانه دوستت دارم............

 

این کلاه را مامانی واسه تولدت خریده......

رادینم تو عاشق بازی کردن با چرخی.حالا چرخ کالسکه یا روروئک یا حتی کامیونت.......

قربونت برم اینقدر ناز خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپیده
21 اسفند 90 13:33
وای چه نی نی نازی خدا ببخشه واستون عزیزم منم پیشاپیش یک سالگیتو تبریک میگم
باباشهری
21 اسفند 90 14:41
پسرم از حالا مهندسی میکنه ماشاالله
مامان رضا جونی
21 اسفند 90 16:20
مببببببببببببارک باشه انشاالله صد سالگی پسرمون ولی چه روزای شیرینیه قبل از تولد انشاالله بهتون حسابی خوش بگذره جای من ورضا جونم خالی کنید
مامان یسنا
21 اسفند 90 21:33
تولدش مبارک باشه جلو جلو
مامان رضا جونی
23 اسفند 90 10:55
سوختن غمهایت در آتش ۴شنبه سورى آرزوى من است،۴شنبه سوریت مبارک
رومینا
27 اسفند 90 19:14
عزیزم رادین خوشگلم تولدت نزدیک هست تولدت مبارک عیدت مبارک.انشالله صد سال کنار مامان و بابا خوب زندگی کنی.