رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

23 اردیبهشت-به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد!!!

1391/2/23 17:26
نویسنده : رضوان
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوندا ! زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن.....

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

مادرم دوستت دارم...............

 

من بدهکار توام ای مادر

همه جانی که به من بخشیدی

لحظاتی که برای امن من جنگیدی

و بدهکار توام عمرت را

روزهایی که ز من رنجیدی

اشک ها دزدیدی،

و به من خندیدی
....
من بدهکار توام ای مادر

 

مامان عزیزم روزت مبارک

پسرم امروز روز مادره.

و تو باید همیشه یادت باشه که مامانی از من هم بیشتر واسه تو زحمت کشیدند و تو باید به مامانی عزیز احترام خاصی بذاری و حواست باشه بهشون  هیچوقت بی احترامی نکنی.

مامانی مامان دوم توا رادینم.

 

 عاشق هر دوتونمممممممممممممم قلبماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا
26 اردیبهشت 91 17:29
مامان جونم روزتتتتتتتتتت مبارررررررررررررررککککککککککک
مامان محمدرضا
27 اردیبهشت 91 17:20
سلام عزیزم . آخه تو بیمارستان موقع زایمان اسم بیمار (مادر بچه) رو یا روی دستش یا پاش یا پیشونی می نویسن . به اسم پدر که نمیشناسن اونجا واسه همین فامیل منو نوشتن
الهه مامان یسنا
28 اردیبهشت 91 0:36
سلام عزیزم. رادین گلم چطوره؟؟؟ مرسی که به من ودخترم سر میزنی. عزیزم از شهرزاد پرسیده بودی اینکه شهرزاد یه ماهنامه است که تازگیها شده دو هفته نامه. اولین شماره ماه از بارداری تا 2 سالگیه و دومیش که 15 ام ماه منتشر میشه دو سال به بالاست تا سالهای اول دبستان. مطالبش خیلی موثره. حوزه های سلامت،تربیتی،روانشناسی،پیشنهاد واسه خرید لباس و اسباب بازی. خیلی مجله خوبیه من از دوران بارداریم مدام ازش استفاده میکنم. سایتش رو میتونی از وبلاگ یسنا بری و بغضی مطلبهاش رو که توی مجله مینویسه اونجا هم وارد میکنه موفق باشی
مسافران آسمانی
30 اردیبهشت 91 9:39
الهی چه شعر قشنگی در وصف مادر نوشتی خانمی... زودتر آپ کن دلم واسه جوجوی نازت تنگ شده...
بابا شهری
30 اردیبهشت 91 17:56
http://www.khaleleila.com/
ویدئوپائیز
2 خرداد 91 21:45
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد. اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست. خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند. آخ که چه میکند این تکنولوژی. با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت. البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است. ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا. برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید. fallvideo.viablog.ir
ميترا
3 خرداد 91 12:01
سلام رضوان جون خوبي رادين خوشگله چطوره خيلي خيلي جيگر شده عسل شعر خيلي قشنگي هم در وصف مادر نوشتي من گريه ام گرفت وقتي خوندم به مامان سلام برسون سالگرد عقدتون هم مبارك باشه از خدا ميخوام هميشه شاد وخوشبخت باشيد خدا قسمت كنه منم اين عسل طلا رو ببينم !!!به جاي من خيلي ببوسش:
مسافران آسمانی
4 خرداد 91 22:33
سلام عزیزم هنوز که آپ نکردین رضوان جون...منتظریمااااااااااااا خصوصی داری خانمی...
مامانی
21 خرداد 91 17:29
خیلی ممنون ازشعری که در مورد روز مادر نوشتی خودت هم مادری از طرف رادین این شعر تقدیم تو باد