رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

16 شهریور- 7 - 7 -7

1391/6/27 17:59
نویسنده : رضوان
822 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شکوفه بهاریم

گلم امروز دقیقا ٧ سال و ٧ ماه و ٧ روز که از روز عروسی من و بابا میگذره.جالبه نه؟Heart Smile 

این روزا که اراکیم تو حسابی بهت خوش میگذره..دیگه با مهدیه جون و ماندانا جون هم برخوردت خوب شده دیگه ازشون فرار نمیکنی.

حسابی هم راه افتادی و راحت خونه را با قدمهای کوچولوت زیر پا میذاری..اما اگه یکهو ذوق زده بشی یا هول کنی تالاپی میخوری زمین.قربون پاهای کوچولوت بشم من...

جای مامان جون (مامان بزرگ من)حسابییییییییییییییییی خالیه تا راه رفتن تو را ببینه.همیشه آرزو داشت ببینه تو روی پای خودت ایستادی و قدم برمیداری...

خاله افسانه یا به قول تو اپی و ماندانا جون چهارشنبه غروب رفتند تبریز مسافرت..امیدوارم حسابی بهشون خوش بگذره.

اما تو همش دلت برا اپی تنگ میشه و از بالا همش صدا میکنی اپی...

جدیدا خاله اکی را هم اتی صدا میزنی.

امروز ناهار خونه دوستم لیلا دعوت بودیم و تو حسابی شیطنت کردی و خاله ساره و منیره حسابی قربون صدقت رفتند.با ترنم و دختر خاله یک ماهش رها هم عکس انداختیکه میذارمشون.

راستی عمو معین زنگ زده بود تا باهت صحبت کنه و بهت گفتم بگو معین بیا و تو راحت معین را صدا کردی بدون هیچ اشتباهی میگفتی معین بیااااااا.

 مامانی هم برات سه چرخه خریدند که تو عاشقش شدی و حسابی باهاش بازی میکنی.

یک شب هم خونه عمو احمد من دعوت بودیم که حسابی تیپ زدی و ناز شدی.

رادین و دوچرخش...

رادین آماده شده بره خونه ترنم...

رادین و رها دختر خاله ترنم...

رادین و ترنم....

رادین و سه چرخش....

رادین آماده شده بره خونه عمو احمد...

پسر خوش تیپ من...........

فدای خنده هات........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مرمر
18 شهریور 91 14:41
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
mamane arshin)farnaz)
18 شهریور 91 15:06
salam,arshin dar mosabeghe nini ba hejab sherkat karde mamnun misham age behesh ray bedin. www.koodakeman91.niniweblog.com
مامان شیدا
18 شهریور 91 15:53
سلام .شیدا جونی ما یکساله شد . خوشحال میشیم به جشن تولد دلبندمون تشریف بیارید .
الهه مامان یسنا
19 شهریور 91 11:45
ایشالاه این هفتها همینطوری زیاد بشن. خاله با سفر گیلان به روزیم
شقایق.مامان حباب
19 شهریور 91 13:53
خوش به حال پسری حسابی خوش بگذرون گل قشنگم...
مامان یاشار
19 شهریور 91 16:24
ای جونم چه پسمل شیرینی. خدا براتون حفظش کنه همیشه
mah
20 شهریور 91 9:41
joombooli khale 3charkhe o 4 charkhat mobarak.che koochooloo khoshgele
راحله(مامان هوراد)
20 شهریور 91 12:34
وای وای وای این وروجکو ببین چه بلا شده
مامان سبحان جون
20 شهریور 91 17:06
سلام خاله جونی وای که چه ناناسی خدا حفظت کنه بااون دندونهای خوشملت ممنون که به ما سرزدین
فاطمه مامان امیرعلی
21 شهریور 91 9:02
سلام عزیزم. اوااااااا چرا لخت کردی خودتو؟؟ چه دوچرخه قشنگی داری!
عمو معین
22 شهریور 91 12:34
سلامی سرخ به سرخیه لبهای رادین قربون معین گفتنش برم نمیدونم به کدوم عمو معینش رفته که اینقدر ناز شده
الهه مامان یسنا
18 دی 91 12:55
وای خدای من من اگه اینجا دقت کرده بودم ترنم رو میشناخنم. و زودتر همدیگرو میدیدیم