رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

12مهر-آقاجون از پیشمون رفت

1391/7/13 22:37
نویسنده : رضوان
669 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

الان ساعت 11:30 شبه و ...

حال خوبی ندارم امروز عصر با کلی ذوق و شوق تو را برداشتم و رفتیم خیابون تا برای عمو مسعود و خانومش سرراهی کوچولویی بخریم که امشب بریم فرودگاه و دوربینمون بهشون بدیم ،چون دوربین خودشون خیلی بزرگ بود و بردنش واسشون سخت بود،بهشون بدیم.یک جعبه شکلات خریدم که شکل قلب بود .خلاصه ساعت 7 رسیدیم خونه.

و خودمم نمیدونم چرا سریع زنگ زدم به مامی ...بهش گفتم داری چکار میکنی گفت گریه...

گفتم چرا که دیدم از دور صدای داد و بیداد و گریه میاد...

گفت آقاجون........

وای دارم دیونه میشم ..همش اتفاقات بد و بد و....

شنبه شب خاله افسانه اس ام اس زد به مامی که آقاجونو بدیم بیمارستان..

مامی هم صبح زود یکشنبه رفت اراک دو شب بعدی را پیش آقاجون موند تو بیمارستان تا اینکه دیروز به اصرار آقاجون مرخصش کردند.

میگفتند لب به غذا نمیزده و به اصرار بقیه امروز دو سه قاشق خورده...

نمیدونم چی بگم....

اونقدر حالم بد بود و احساس تنهایی میکردم که سریع زنگ زدم به ساره دوستم و کلی در دل کردم و گریه...

طفلی ساره امروز تولدش بود و امشب کلی مهمون داشت.

واسه همین سریع خداحافظی کردم.

غریبی خیلی سخته.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الهه مامان یسنا
12 مهر 91 23:30
آخ تسلیت میگم عزیزم!!!! چه بد... میدونم غریبی بد دردیه من هم همینطورم
سمیرا مامان آنیتا
13 مهر 91 10:45
چقدر بد تسلیت میگم عزیزم
میترا
13 مهر 91 11:59
سلام رضوان جون خدا رحمتشون کنه تسلیت میگم خدا صبرتون بده مواظب خودت باش.
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 مهر 91 13:01
ای وای چه بد شد تسلیت میگم دوست من
مامان کوروش
13 مهر 91 13:17
سلام عزیزم خداوند رحمتشون کنه وحتما جاش تو بهشته رضوان جون نیومدی؟ وجواب سوالم رو ندادی
مامان کوروش
13 مهر 91 16:39
خصوصی عزیزم
عمو معین
13 مهر 91 18:20
خبردرگذشت پدربزرگ گرامیتان، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید
مامان کوروش
13 مهر 91 23:52
سلام عزیزم میشناسم اونجا رو بیشتر مواقع ما ماشین رو اونجا پارک میکنیمخونه های خوشگلی هم داره خوشحالم که پیدات کردم عزیزم من با اجازه لینکت کردم که بیشتر بیام پیشت رادین گل رو ببوس
آیدین و مامانیش
15 مهر 91 13:26
منم تسلیت می گم ان شاالله غم آخرتون باشه خدا رحمتشون کنه
فاطمه مامان امیرعلی
15 مهر 91 23:26
سلام رضوان جان. رادین چطوره؟خودت چطوری؟ خدا پدر بزرگتو رحمت کنه.روحش شاد باشه ان شاالله. مواظب رادین کوچولو باش توی این موقعیتها.بچه ها خیلی حساسن.
خاله مرمر
16 مهر 91 0:17
فوت کردن؟؟؟ چه بد، خدا بیامرزه. واقعا ناراحت شدم خدا بهتون صبر بده
زهرا
16 مهر 91 8:03
خدا رحمتش كنه خيلي ناراحت شدم عزيزم خدا بهتون صبر عطا كنه
مهسا
16 مهر 91 16:24
مامان سبحان جون
17 مهر 91 20:39
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
مامان رضا جونی
21 مهر 91 19:41
سلام منم بهت تسلیت می گم خانمی انشالله زود هم از این غربت در می یای و خاطات تلخت تکرار نمی شن