رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

22مهر

1391/7/23 19:08
نویسنده : رضوان
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین

ما هنوز اراکیم ،قراره بابا فردا بیاد سراغمون و بریم خونمون.

 

راستی پسرم ١٣ امین دندون خوشگلت روز ١٢ مهر رویت شد.نشانی:دندان نیش فک بالا سمت چپ

٥شنبه با خاله مهسا رفتیم آتلیه عکسدونه،گفت باید از قبل وقت میگرفتید.اما خدا راشکر اونی که ساعت ٦ نوبت داشت نیومد.و کلیییییییییی عکس انداختی.

امروز صبح هم رفتم عکسهاتو انتخاب کردم.

عمو مسعود و زن عمو محیا هم ٥ شنبه از ماه عسل برگشتند.ان شاا.. خوشبخت شوند.

ضمنا دایره لغاتت حسابییییی زیاد شده.

دیگه هر چیزی که بخوای میگی بده.

هر وقت میترسی میگی ترسید.(خودتو میگی)

به چرخ میگی گخ

وقتی ازت میپرسم بابا کو؟میگی: بابا نیست...د د (یعنی رفته د د)

عکس آقاجون و که میبینی سریع میشناسیش و میگی آ دون و نازیش میکنی و بعد چند تا بوس.روز اول که اومدیم اراک تا به پله های جلو خونه آقاجون رسیدیم سریع گفتی آ دون.وقتی دیدی آقا جون نیست.گفتم رادین آقاجون کو؟گفتی نیسسسس.

تازگیها عکس مامان جون را هم که دستت میدم میگی مامان دون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مرمر
22 مهر 91 21:18
به به دندون جدید مبارک، حالا دیگه میتونی از اون گازای اشک در بیار از مامانی و بابایی بگیری.
طاها
22 مهر 91 22:00
وب قشنگی دارید
مامان کوروش
23 مهر 91 0:43
پس هنوز اراکید وبه هم نزدیکیمدندون جدید هم مبارک رادین عزیز امیدوارم دندونهای سالمی داشته باشی نه عین دندون های کوروش
مامان یسنا
23 مهر 91 0:49
این دفعه هم نشد هم رو ببینیم آخه من اصفهانم ولی دفعه دیگه حتما قبلش بهم خبر بده تا هم رو ببینیم
راحله
23 مهر 91 20:37
وای الهی من قربون اون صحبت کردنت بشم من چقدر ناناز حرف میزنی تو