رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

7 فروردین -انتخاب اسم رادین

1390/1/7 9:27
نویسنده : رضوان
5,881 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرم

پسرم در مورد انتخاب اسمت، من و خاله مهسا از چند ماه قبل از تولدت کلی تو اینترنت و کتابهای مختلف می گشتیم تا یک اسم قشنگ و با معنای زیبا برات انتخاب کنیم.

البته بابا از اول میگفت پسر شد بذاریم امیر علی.خیلی این اسم را دوست داشت.منم حرفی نداشتم.اما اطرافیان میگفتن باید اسم اصیل ایرانی بذاری نه عربی. تا بعد فهمیدیم اسم پسر دختر دایی بابا را گذاشتن امیر علی منم کلی ذوقیدم.اما بازم به بابا گفتم به اونا چکار داری دوست داری بذاریم .اما بابا گفت تو میخوای بدنیا بیاریش .هر چی تو بگی.بنابراین اول که جنسیتت مشخص نبود گفتم اگه پسر بود اول اسمش  ش  باشه مثل اسم بابا،اگه دختر بود  ر مثل اسم مامان.

وقتی فهمیدیم گل پسری .شروع کردیم به پیدا کردن اسم.من اسمی که با ش شروع بشه و به دلم بشینه پیدا نکردم .به همه میگفتیم اسمی مثل شایان که هم به شهرام میخوره و هم رضوان پیدا کنین.اما هیچ کس اسمی با این مشخصات نتونست پیدا کنه.اسم شایان هم که خیلی قدیمی وپیش پا افتاده بود(البته از نظر من).

به بابا گفتم خودت برو تو اینترنت یک اسم پیدا کن که اولش  ش باشه.اما بابا بعد از کلی کنکاش گفت فقط دو تا اسم قشنگ پسر با ش شروع میشه اونام شهرام و شهابه.......

خلاصه اسم رادین و آرتین را پیدا کردم  و به بابا گفتم، بابا از اسم رادین خیلی خوشش آمد .اما آرتین را نه، میگفت انگار اسم دختره. اما بازم انتخاب را به عهده خودم گذاشت.مامانی هم گفت آرتین تلفظش سخته.من رادین را بیشتر دوست دارم.دوستام (خاله ساره و خاله لیلا) هم گفتند رادین قشنگه تره به اسم خودت هم میخوره.ازهمه مهمتر بابا هم اسم آرتین را دوست نداشت........

بله گل پسری بعد از کش و قوسهای فراوون و نظرهای مختلف در مورد اسم تو عزیز دلم.سر اسم رادین تقریبا هممون به توافق رسیدیم.

مبارکت باشه عزیزمماچماچماچ

رادین:جوانمرد صفت،از ریشه راد،جوانمرد و کریم و گشاده دل و صاحب همت و سخاوت

 

 

نامم را پدرم انتخاب کرد.

نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم.

راهم را خودم انتخاب خواهم کرد..........

دکتر علی شریعتی 

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

امیدوارم تو هم مثل اسمت فرد جوانمرد و سخاوتمندی بشی گلم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیایش
30 مهر 90 17:55
سلام مامان خانومی خوش اومدی به نی نی وبلاگ ان شا الله که موفق باشی خدا گل پسر نازت رو برات نگه داره اسمش هم خیلی قشنگه
ماماني
6 آذر 90 22:10
نامدار باشي


ممنون مامانی.دوست دارم یک عالمه

سپیده
6 آبان 91 22:30
ممنون خانمی. ولی راست کلیک قفله. این ایمیل منه. زحمتی نیست یا برام ایمیل کنید یا راست کلیک رو بردارید. ممنون. sepidehrostami33@yahoo.com http://koodakeman91.niniweblog.com/