رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

19 فروردین-هفده روزگی-مهمونی

1391/9/26 23:39
نویسنده : رضوان
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز مهمونی توبود .اما من تورا گذاشتم طبقه پایین خونه مامان جون تا سروصدای مهمونا اذیتت نکنه.

عزیزم توموندی پیش باباشهری و اصلا هم بابا رو اذیت نکردی.

قربونت برمماچماچماچ

بذار از مهمونی بگم.

از خانواده بابا شهری فقط مامان بزرگت اومد و خاله فرزانه...........

کادوهات:

خاله مهسا:پلاک طلای -و ان یکاد

مامان بزرگت:٣٠٠

عمو مسعود:١٠٠

عمو مهدی و معین:ماشین کنترلی و آدم آهنی

و بقیه هم همه پول آوردن .تقریبا ١.٥ جمع شد.مبارکت باشه پسرم

ما هم از طرف تو یک زنجیر و پلاک طلا به مامانی کادو دادیم.به خاطر ٥ ماه پرستاری که از من کردند و الانم که دارند از من و تو با هم پرستاری می کنند.

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

اینم کادوها:

کادوی بابا به من:

زنجیر این تو گردنی هدیه من و بابا به رادین جونیییییی

کادوی خاله مهسا:

خاله مهسا علاوه بر ان یکاد،این اسباب بازیم بهت کادو داد جیگرم.

کادوی عمو مهدیت

کادوی عمو معینت

کادوی دختر عموی مامی

کادوی دوست من :مریم جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی
26 آذر 91 23:56
مبارکه دست همگی درد نکنه