رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

پیشاپیش یلدایتان مبارکباد...

1391/9/29 14:38
نویسنده : رضوان
555 بازدید
اشتراک گذاری

 

یلدا

دختر سیاه موی بلندبالا ، یادگار نام وطن ، میوه پاییز ایران ، عروس زمستان در راه است ،او را بر سفره مهر بنشانیم و با نسل فردا پیوندش دهیم ، ایرانی بودن را فراموش نکنیم""

پیشاپیش یلدایتان مبارکباد...
 
 
عمرتون صد شب يلدا

دلتون قدر يه دنيا

توي اين شبهاي سرما
یادتون هميشه با ما

دل خوش باشه نصيبت

غم بمونه واسه فردا

دوستون دارم پیشاپیش یلداتون مبارک
 
 
 
پسرم:
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 15:43
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامی
27 آذر 91 15:57
همه لحظه های پایانی پاییزت،پر از خش خش آرزوهای قشنگ. پیشاپیش یلدایت مبارک
خاله مرمر
28 آذر 91 0:45
تمامی روزگارتون یلدایی. روزگارتون مبارک
شقایق(مامان محمد ارشان)
28 آذر 91 17:02
سلام شب یلدای شما هم مبارک دوست جونم این روزا محمدارشان داره بزرگ میشه و من کمتر وقت میکنم به دوستام سر بزنم دیگه خودت این روزارو گذروندی و میدونی چی میگم... ایشالا کم کم جبران میکنم
parisa
29 آذر 91 0:53
dovomin yaldaye zendegit mobarak azizam
مامان رادین
29 آذر 91 15:30
سه قدم مانده به یلدا. به شبی خاطره انگیز وبلند. به سپیدی. به زمستان. و اناری که دلش قصه ی یک رنگی است. یلدای دلت شاد...!
مرجان مامان آران
30 آذر 91 0:50
یلداتون مبارک عزیز دلممممممممممممممممممم