رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

25 دی-رادین و شعر

1391/10/26 15:03
نویسنده : رضوان
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

پسرم چند تا شعر را با کمک هم میخونیم و حسابی بهمون خوش میگذره تو ماشین ،تو خونه،در حین گردش با کالسکه و... فقط و فقط با هم شعر میخونیم و تو ذوق میکنی...

عاشقتم مامانی.... تموم شعرهای دوران کودکیم داره دونه به دونه یادم میاد و هر دفعه شعری یادم میاد با تو تمرین میکنم و تو هم عاشق یادگیری هستی و ماشا... هزار ماشا... زودی میگیری و حفظ میکنی...

اونایی که با سیاه نوشته شدند من میخونم و قرمزها را تو عسل طلای من.

یه توپ دارم   گی گی ییه     سرخ و سفید و آبیه  میزنم زمین  هبا می یه    نمیدونی تا  کجا می یه   من این توپو نداشتم   مَشگامو خوب نِنِشتَم  بابام بهم عیدی داد   یه توپ گی گی یه داد

niniweblog.com

داب داب ابابی خوگا ننانی

niniweblog.com

شبا که ما میخوابیم    آگا پُییسه بیداره      ما خواب خوش میبینم     اون در فکر شیتاره     آقا پلیسه زیَنِه با دزدها خوب می جَنِه ما پُییسو دوس داییم بش احتمام میذاییم

niniweblog.com

جوجه جوجه طیایی    نوکش سرخ و نَنایی     گفتا جایم تَنگ بود      دیوارش از سَنگ بود     تخم خود را شِتَستی    اینگونه بیرون جَستی

niniweblog.com

عمو زنجیر باف بَیــــــــــــــــــــــــــــــه     زنجیر منو بافتی بَیــــــــــــــــــــــــــــــه  پشت کوه انداختی بَیــــــــــــــــــــــــــــــه    بابا اومده دی دی آبُده نونود و تِشِ بخور و بیا   با صدای چی با صیدای نی نی

niniweblog.com

دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده   سَواد دایی؟؟ نه نه   بی سِدایی؟؟ نه نه  تو دوسِ من اَستی

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

یک روز یه آقا خرگوشه رفت سراغ بچه موشه موشه دوید تو سوراخ خرگوشه گفت آخ وایسا وایسا  من خرگوشی بی آزارم  داریت نَدایَم

niniweblog.com

پِسَ پِسَ دَند عَسَ (پسر پسر قند عسل)

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دو دو مَشِ دو (دوغ دوغ مشک دوغ)

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

چشم چشم   دوو اَبیو     دماغ و دهن  یه گیدووو  چوب چوب شینَمبه   این نی نی یه اَشَنِه

:) :) :) :) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :):) :) :)

گاهی اوقات آخرش دست میزنی و میگی هویـــــــــــــــــــــــــــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آوينا
25 دی 91 17:06
گل پسر و وبش خيلي ناز و خوشگلن
مامی
25 دی 91 17:28
فدات بشم با اون خوندنت.عزیز دلم. هزار ماشا ا....
خاله مهسا
25 دی 91 22:22
قربون پسر باهوشمون. پسر پسر قند عسل و دوغ دوغ مشک دوغم بنویس
مامي كيانا
26 دی 91 10:13
سلام به رادين جون و مامان مهربونشون ماشالا چه شعرهاي قشنگي بلدي رادين جون من براتون تقويم رو تو 4 فصل و تو ايميل هاي جداگانه فرستادم فايل لايه باز تقويم 92 فقط طرحي و عكس گذاشتنش يگه دست هاي هنرمند شما رو ميطلبه اگه تونستيد ازش استفاده كنيد خبرم كنيد مشكلي هم بود در خدمتم
راحله
26 دی 91 12:19
ای جاااااااااااااااااااااااانم
خاله مرمر
26 دی 91 15:01
قربون پسریه زرنگم برمممممممممم
کاکل زری یا نازپری
26 دی 91 22:05
الهییییییییییییییییی بگردم مننننننننن شیرین زبووووووووووون حسابی دل منو بردیییییییی
مامي كيانا
27 دی 91 8:30
سلام فايل تابستون رو دوباره براتون ميل كردم
الهه مامان یسنا
27 دی 91 13:06
پسر پسر قند عسل آفرین به رادین خوشتیپ و خوش اخلاق خودم
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 دی 91 16:53
هووووووووووووووووووویاااااااااااااااااا به این پسمل باهوش
رضوان جون ببخش دیر به دیر بهت سر میزنم. این روزا پسری کم برام وقت میذاره


خواهش میکنم گلم.ارشان عسلی را ببوس
مرجان مامان آران
27 دی 91 17:01
فدای گل پسرررررررررر عسل خصوصی عزیزم
زهره
27 دی 91 17:04
آفرین به رادین و مامان مهربونشبا این شعرهای خوشگل.من با اجازه لینکتون می کنم.


عزیزم ای کاش آدرس وبلاگتونم نوشته بودید.تا منم بهتون سر میزدم
مریم مامان ارمیا
27 دی 91 17:49
آفرین و هزار ماشالله به رادین شیرین زبون و مامانی مهربون.
عمو مسعود
5 بهمن 91 11:30
سلام سلام خوشگل پسر ، خیلی دلم برات تنگ شده پس کی میای پیشمون . محیا جونم هر روز سراغتو میگیره و مرتب وبلاگتو چک میکنه و هر روز که از سر کار میام ازت تعریف میکنه واسم . میبوسسسسسممممممممممتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت