رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

30 اردیبهشت- فِک کُنم

1392/2/30 16:45
نویسنده : رضوان
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان ATT334.jpg

عسل من دیروز کلی با خاله مهسا و بابا از دستت خندیدیم...

سوار ماشینت بودی که مهسا جون گفت رادین بوق ماشینت چه رنگیه؟

رادین :فِک کُنم قِمِزِه....

خیلی بانمک میگفتی فکر کنم...

بعد رفتیم رو تخت تا بلکه تو بخوابی ...اول اینو بگم که تو خرس کوچولوت که بغل میگیری گاهی اوقات صداتو عوض میکنی و از زبون خرسی با ما حرف میزنی.

خلاصه گلهای روی ملحفه رو تختی را نشونت دادم و به خرسی که دستت بود اشاره کردم ،گفتم خرسی این گله چه رنگیه؟

رادین صدای خرسی را درآورد و از زبون اون گفت:آبی...

گفتم نه دقت کن (گله زرد بود )

رادین از زبان خرسی:آبــــــــــــــــــی

بعد گفتم رادین گله چه رنگیه؟

رادین از زبان خودش :زرد

من:تعجب

مهساجون:سوال

رادین: مژه

خرسی:عصبانی

جمعه ناهار خاله فروغ و عمو مصطفی ناهار خونه مامی دعوت بودند.

بعد از ظهرشم رفتیم باغ خاله اینا ...

خیلی خوش گذشت..ولی واقعا ما حیرون بودیم  تو شهر هوا گرم...

اما اونجا که رسیدیم هوا فوق العاده خنک...به غروبم که نزدیکتر میشدیم سردتر و سردتر میشد ما هم سریع برگشتیم.

رادین اینجا آقا شده و آروم نشسته منتظر مهمونهاست.

اما مثل اینکه دیگه حوصلش سر رفت...

رادین در حال چیدن گیلاس...

رادین و عمو مصطفی...

 

الانم که دارم وبلاگتو آپ میکنم تو رفتی خونه خاله مهسا ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان منتظر
30 اردیبهشت 92 17:06
فداش بشم شیرین زبون خاله بووووووووووووووووووووس
مامی
30 اردیبهشت 92 17:11
رادین به خرسی رنگها را درست یاد بده
مهسا
30 اردیبهشت 92 23:10
فک کنممممشو قربونننن
منا (مامان کورش )
31 اردیبهشت 92 0:05
رادین جونم فک کنم اقا خرس فقط رنگ ابی بلد هستش
متین من
31 اردیبهشت 92 0:23
همیشه شادباشین وتفریحات خوش بگذره مامانی چیه فکرکردی رادین هم مثل اقا خرسه اشتباه میکنه نه اقاخرسه بلد نبوده ولی رادین جون همه ی رنگها رو میدونه
مرجان مامان آران
31 اردیبهشت 92 0:47
عزيزمممممم با اين حرف زدنتتتتتتت خوش باشيد عزيزممممممم
مامان مهرتاش
31 اردیبهشت 92 11:19
ماشالا به این پسر مهربون و باهوش وای کلی خندیدم از دست رادین شیطون ...
خاله معصومه
31 اردیبهشت 92 12:17
منظور رادین اینه که خرسیش چشماش مشکل داره احتمالا کورنگی داره میخاد یک فکری براش بشه
خاله معصومه
31 اردیبهشت 92 12:30
راستی کتاب برای چی میخاستی؟
فاطمه
31 اردیبهشت 92 22:12
ای رادین ناقلاااااااا که بجای آقا خرسه اشتباه میگی.
مامان ترنم
1 خرداد 92 9:39
خيلي بانمك بوده. خوب ماماني رنگارو به خرسي هم ياد بده .
مامانٍ توت فرنگی
1 خرداد 92 14:53
وای چقدر شیرین زبون دلم براش غش رفت خودت چکار می کنی حتما می خوریش دلم می خواد علی منم زودتر به دنیا بیاد و زود زود حرف بزنه
الهه مامان یسنا
1 خرداد 92 19:02
ای جون گیلاس رو ببین خودش رفته گیلاس بچینه جونمممممممممم
مامان بردیا
1 خرداد 92 22:33
با نمککککککککککککک منم گیلاس...رادین جوون
فاطمه
1 خرداد 92 22:44
خصوصی رضوان جون.