رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

9 اسفند--روز پسر

1393/12/9 18:22
نویسنده : رضوان
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام پسر نازم

روزت مبااارک همه زندگی من...

اینم چند تا عکس یهوویی...

همین چند دقیقه پیش...

....

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت
💓روز پسر مبارک💓
امروز تو تقویم هخامنشی روز پسره...
ﺭﻭﺯ ﭘﺴﺮ ﻣﺒﺎﺭكــ
بابايي هاي اينده
سلطان غــرورا
تكيه گاهاي محكــم
غيرتيـــاي خواستنــي
تـه ريش دارا
گــُل پسـرا
كه دنياشون
پر از پیراهــن و شلواره
پر از کتونی و کالج و ادکلن
قربون صدقه هایی که از مادرشون میرن
چشم غره هایی که به باباهه میره
صاحب تلفن های 1 دقیقه ای
عاشقهای مطلق مامانا
ابهت دستهای مردونه
سر گذاشتناشون روی پای مادر
عاشقان سیب زمینی سرخ کرده
آهنگ گوش دادنای نصف شب,تو اتوبان
با ناراحتی ﺑﻪ یه عکس نگاه کردن
دوش گرفتنای 5 دقیقه ای
قولهایی که وقتی میدن رد خور نداره
کلمه های رمزی که فقط خودشون معنیشو می دونن
دنیای پسراشاید پر از غصه های یواشکیه
ولی،
پر از عشقه که اخرش به مامانشون ختم میشه

اهای پسر دارها.........
روز پسرهاتون مباركمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

تو عکس های پایینم یه لحظه درست دوربینو نگاه نکردی تا ازت عکس درست حسابی بندازم....

و ....

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

??به سلامت‍ـــــے پس‍ـــــــــرم??

به سلامتی روزی که از اتاق میاد بیرون میگه:مام‍ــــــــــــــــان؟
 خوشتیپ شدم؟!
یه نگاه به آقامون بندازم ツ
وبگم دُرُس مثل بابات??

به سلامتی روزی که دارم جلو آینه آرایش میکنم??
بگه:مامان خان‍ــــــــــــــــــــوم!??
بسه دیگه بابا دوس نداره زیاد خوشگل بشی
 چون الان بابا نیست من مرد خونم

به سلامتی روزی که باهاش میرم بیرون، ??
مردا بد نگام کنن بگه:انگشت کوچیکه بابامم نمیشید
 به مامان خوشگلم نگا نکنید????

به سلامتی روزی که به پسرم میگم بروجلو آینه قشنگ موهاتو شونه کن بیا بریم بیرون
 میگه:چه معنی میده مرد دوساعت جلو آینه به خودش برسه
 مَ‍ــــــــــــــــــــــــــــــرد باس شلخته باشه
 اینجوری بهتربه دل میشینه

↯دخت‍ــــــــــــــــــــــــرا
 اینجا روخلوت کنین!
من هنوز زوده مادرشوهر بشم;??
وال‍ــــــــــــــــــــــــــــا
چشمک

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمک

بعدا نوشت:

رادین رفته تو اتاقش روی تختش دراز کشیده میگه مامان وقتی داداش گلم(باباش) اومد ..منو صدا کن بگو داداش گلت اومده رادین من...بعد میگه نه نه بگو بچه من...بوس

پسندها (3)

نظرات (10)

♥ نیکتا ♥
9 اسفند 93 18:55
الهی فدای این اقا خوشگله که میخواد حلقه بزنه بشم به منم سر بزنید
رضوان
پاسخ
مامان امیرعلی
10 اسفند 93 10:43
ای خدا چقدر این گل پسر شیرین زبونه چقدر متنی که نوشتی خوشگل بود خیلی خوشم اومد
رضوان
پاسخ
فدات
مامان ویانا
10 اسفند 93 11:16
روز پسر مبارک باشد. من اصلاً نمی دانستم روزپسر هم هست .
رضوان
پاسخ
ممنون
مامانی
10 اسفند 93 13:49
سلام رضوان جون روز پسرتون مبارک منم نمیدونستم روز پسر داریم دیروز تو وایبر برام پیام اومد کلی ذوق کردم همیشه شاد باشید
رضوان
پاسخ
راستش منم تا دیروز نمیدونستم
♥ نیکتا ♥
10 اسفند 93 17:08
مرسی که سر زدید بازم بیاید
مامی کیانا
12 اسفند 93 11:28
چه جالب روز پسر نشنيده بودم روزت مبارك رادين جوووووووووووووووون
رضوان
پاسخ
♥ایدا♥
13 اسفند 93 20:35
خیلی خوشگلی پسرناز به منم سربزنید اپم
مینا حسینی
14 اسفند 93 8:29
سلام روزت مبارک آقا پسر ناناز
رضوان
پاسخ
ممنون
مامان ترنم
16 اسفند 93 10:23
جيگر اين پسر. من تا حالا نمي‌دونستم كه روز پسر هم داريم.
رضوان
پاسخ
مامان الهه
19 اسفند 93 9:10
روز پسر مبارک...واقعا روز پسر هم داریم؟؟؟؟
رضوان
پاسخ
ممنون