رادین جون رادین جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥ رادین♥جوانمرد کوچولو♥

18 اسفند--رادینی ما در شُرُف پسر خاله شدن

1393/12/18 16:53
نویسنده : رضوان
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من..همه وجود من.. امید من

فدای اون  دوتا چشمهای خوشگلت بشم...

جیگرم داره پسر خاله میشه...

بله رادینی ما قراره تا چند ماه آینده صاحب یه پسر خاله خوشگل و خوشتیپ بشه ..درست مثل خودش...

فدات بشم که اینروزا بچه مهسا ..بچه مهسا شده ورد زبونت...

یکسره تلفنی با خاله مهسا صحبت میکنی و میگی مهساااا نی نی ات بدنیا نیامده....

الههی فدای دل کوچولوت بشم که از همه ما طاقتت کمتر واسه دیدن پسر خالت...

چند روز پیش که خاله مهسا خونمون بود..هر دوتامون دو تا رحل کوچیک قران واسه سفره هفت سینمون خریدیم...

تو هم کللی ذوق کردی و دو تا رحل گذاشته بودی روی زمین و همش میگفتی این مال منه..اون یکی مال نی نی مهساست...

تا اینکه ایندفعه من دست گل به اب دادم...

و هواسم نبود و رفتم روی یکی از رحلها و شکست...

تو رحل قران خودتو دستت گرفته بودی و اون رحل خاله مهسا بود که تو سط جنابعالی وسط اتاق گذاشته شده بود...

با دیدن رحل شکسته..یه لبخند گوشه لبت افتاد و رفتی رحل خودتو آوردی و گفتی..رحل نی نی مهسا شکست..مال من نشکسته و از خوشحالی روی پاهات بند نبودی...

یکروزم به خاله میگفتی مهسااا بیا این ماشینه را بخور..تا نی نی ات تو دلت باهاش بازی کنه...

خلاصه که حرف از نی نی جدید خونواده همیشه تو خونه ما هست...

اینم عکسش که دیروز یکهو نشونم دادیو گفتی مامان اینم نی نی مهساست...

بوسبوسبوسبوسبوس

چند شب پیش بابا داشت برات با کاغذ قورباغه و قایق و ... درست میکرد...

تو به بابا گفتی:دارم ازت یاد میگیرم از اینا واسه بچه مهسا درست کنم..

تا بعدا هی نگه از اینا میخوام...

یا به مامانش بگه از اینا برام بخر...مامانشم بگه اینا کاغذین نمیشه خرید که...

بعد به بابا گفتی چقدر طولش میدی ..زودتر درست کن دیگه..

بابا گفت..باشه چقدر بی حوصله ای پسرم...و

رادین: من بی حوصله نیستم...فقط یکم خسته ام...تعجب

تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

جمعه گذشته ناهار خونه خاله پروانه بابا دعوت بودیم...

منم داشتم لباستو تنت میکردم که گویا یقه اش یکم سخت از سرت پایین رفت...

با عصبانیت گفتی..این لباسو در بیار ..اینکه لباس من نیست..لباس نی نی  مهساست...عصبانی

رادین خونه خاله پروانه...

داشتی با تفنگت کبوتری که تو بالکن خونه خاله بود را مثلا میکشتی...

و ...

این پرچمم تو اسباب بازیات پیدا کردی و با ذوق آمدی نشونم دادی و گفتی مامان پرچم ایرانه ببین..سبز و سفید و قرمز...فدااات

و من هنوز گوشی نخریدم...

و تو همچنان غر میزنی که تب لت منو مثل گوشی خودت داغون نکنی...

اینقدر باهاش کار نکن داغ میکنه خراب میشهبدبو

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

تب لت دستت بود ..بعد دادیش به منو گفتی کارم تموم شد...

بازش کردم و رفتم تو گالری..

این عکسو دیدم..

فدات شم که عاااشق پلیس و ماشین پلیسی..

خودت عکسشو از تو برنا مه هات اوردی و رنگش کردی و بعدم سیوش کردی...

الهههییییی فددااااتتتت...محبت

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی
18 اسفند 93 17:35
قربون شیرین زبونیات
رضوان
پاسخ
محمد
18 اسفند 93 18:47
دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...
مامان ریحانه
19 اسفند 93 14:22
واااای رضوان جون داری خاله میشی خوش به حال هر دوتاتون کی میشه من خاله شم به به چقدم حال میکنه با نی نی خاله دنیا بیاد چی میشه
رضوان
پاسخ
ممنون...من که خیلی ذوقشو دارم
مامان الهه
19 اسفند 93 16:00
ای وااااای.مبارکاباشه رضوان جونم.خاله شدنم عالمی داره .گوارای وجود....ای جونم که از الان منتظر نی نی خاله است .حسابی از طرف من ببوس این پسر کم طاقت رو که میخواد پسرخاله اش رو شاد کنه
رضوان
پاسخ
مامان جونی*زی زی*
19 اسفند 93 16:03
شما کجا میشینید؟فاز یک؟
رضوان
پاسخ
بله گلم
فاطمه & فائزه
20 اسفند 93 13:37
ای جااانم مبارک باشهخیلی دوست داریم تو وب داداشی ببینیمتون
مامان ويانا
24 اسفند 93 7:36
مبارک باشه انشاء اله که به سلامتی
رضوان
پاسخ
ممنون
♥♡مرجان مامان آران و باران♥♡
25 اسفند 93 1:27
سلام عزیزمممم دلم براتون تنگ شده بوددد به سلامتی ایشالااا مبارکهههه ای جونم به رادین خانننن سال نو پیشاپیش مبارک بوسسسسس
رضوان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ويانا
25 اسفند 93 7:36
فقط فقط 7 روز مانده به....................
رضوان
پاسخ
وااای خانوم گل سوپرایزم کردید.یادم نمیره اولی نفری بودید که تولد گلمو تبریک گفتین
مامان ويانا
25 اسفند 93 7:43
تبریک تولد چرایی به رادین لپ کشونی تولد تولد تولدت مبارک تولد تولدت مبارک تولد تولدت مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک رو سقف این اتاقه یه عالمه ستاره میخوایم تولدت رو جشن بگیریم دوباره فشفشه های روشن بادکنکای رنگی همگی با هم بخونیم آخه تو چگده گشنگی آخه تو چگده گشنگی چگده گشنگی ا از همه رنگی ا لپتو بچشم ا بچه گشنگم ا هوشدورودو هوشدورودو هوشدورودو هوشدورودو حالا حرف منو گوش کن فوت کن فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن فوت کن فوت کن فوت کن شمعا رو خاموش کن تولد تولدت مبارک تولد تولدت مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک رو سقف این اتاقه یه عالمه ستاره میخوایم تولدت رو جشن بگیریم دوباره فشفشه های روشن بادکنکای رنگی همگی با هم بخونیم آخه تو چگده گشنگی آخه تو چگده گشنگی چگده گشنگی ا از همه رنگی ا لپتو بچشم ا بچه گشنگم ا هوشدورودو هوشدورودو هوشدورودو هوشدورودو حالا حرف منو گوش کن فوت کن فوت کن فوت کن یک دو سه به به چه کیک خوشمزه ای لپتو بچشم الهی!
رضوان
پاسخ
ممنووووووون...یک دنیا ممنووووون
مامان شقایقℒℴѵℯ
25 اسفند 93 14:11
ای جونم نینی جدید مبارک باشه، ب سلامتی من فکر میکردم مهسا زن عموی رادینه:-) قربون شیرین زبونیهات عزیز دلم
رضوان
پاسخ
ممنون شقایق جون...
مامان ويانا
27 اسفند 93 13:02
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
رضوان
پاسخ
همچنین